نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۱

بازی Battlefield 1 از خرید‌های درون برنامه‌ ای پشتیبانی خواهد کرد

اندرو ویلسون، مدیر کمپانی الکترونیک آرتز، اعلام کرد که در بازی Battlefield 1 شاهد خرید‌های درون‌ برنامه‌ ای خواهیم بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Battlefield 1 چندی پیش معرفی شد و حال اندرو ویلسون از کمپانی EA، اعلام کرده که این بازی هم مثل نسخه‌های اخیر سری «بتلفیلد» از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی خواهد کرد. البته ویلسون تاکید کرد که این خرید‌ها از نوع «پول بده و برنده شو» (Pay to Win) نیستند و گیمر‌ها قادر نخواهند بود تا مثلا با پرداخت پول سلاح‌های بهتری خریداری کنند.

خرید‌های درون برنامه‌ای این بازی در دو شکل خواهند بود که یکی شامل آیتم‌هایی مثل نقشه‌های قابل بازی و موارد مشابه می‌شوند و دیگری هم احتمالا همانند نسخه‌های قبلی این مجموعه، شامل Battlepack‌ها خواهد بود که هم از طریق پرداخت پول و هم از طریق انجام یک سری ماموریت‌های تعیین شده در بازی، می‌توان آن‌ها را کسب کرد.

گیمر‌ها پس از کسب و باز کردن Battlepack‌ها، آیتم‌هایی را به صورت تصادفی دریافت می‌کنند که کیفیت آن‌ها بسته به نوع Battlepack‌ (معمولی یا ویژه) متفاوت است. با این حال کاربران می‌توانند مطمئن باشند که هرگز آیتمی تکراری با باز کردن این پک‌ها نصیب‌شان نخواهد شد. بازی Battlefield 1 از همین حالا هم توانسته با فضای جدید خود که در جنگ جهانی اول جریان دارد، حسابی طرفداران را جذب کند و تریلر این بازی یکی از محبوب‌ترین ویدیو‌های سایت یوتیوب است.

به همین دلیل هم می‌توان انتظار داشت که چه با خرید‌های درون برنامه‌ای و چه بدون آن‌ها، بازی هنگام عرضه در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) بتواند عملکرد خوبی از لحاظ فروش داشته باشد.

منبع: SegmentNext


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده