نویسنده: پدرام بهادری
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

تاریخ انتشار بازی Persona 5 مشخص شد

کمپانی آتلوس (Atlus) تاریخ انتشار جدیدترین ساخته خود یعنی Persona 5 را اعلام کرد که اواخر شهریور عرضه خواهد شد، برای اطلاعات بیشتر در ادامه همراه زومجی باشید.

استودیو بازی‌سازی آتلوس اخیرا در جریان مراسم زنده‌ای تایید کرد که Persona 5 در تاریخ ۱۵ سپتامبر (مصادف با ۲۵ شهریور) در کشور ژاپن و برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 منتشر خواهد شد، هر چند هنوز زمانی برای عرضه بازی در کشور‌های غربی مشخص نشده است.

نسخه ویژه‌ای از بازی به نام نسخه سالگرد (Anniversary Edition) نیز معرفی شد که شامل یک آرت بوک، ترانه‌های متن بازی، بسته‌های الحاقی و موارد دیگر می‌شود. در واقع این نسخه بهانه‌ای برای جشن گرفتن ۲۰ سالگی مجموعه Persona است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ میلادی قدم به دنیای بازی گذاشت.

Persona 5 در ابتدا قرار بود که در سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شود اما در تابستان آن سال، آتلوس خبر از به تعویق افتادن زمان انتشار بازی داد. سپس، اعلام شد که نسخه پلی‌استیشن 4 و پلی‌‌استیشن 3 در تابستان سال ۲۰۱۶ روانه بازار می شود.

نسخه پنجم سری Persona داستان گروهی از دانش‌آموزان یک دبیرستان را روایت می‌کند که همگی آن‌ها حس می‌کنند جایی در اجتماع ندارند. اما همگی آن‌ها پس از یافتن Isekai-Navi، به واسطه هدفی مشترک به یکدیگر نزدیک می‌شوند. آن‌ها سپس با تشکیل گروهی به نام دزدان قلب شبح (Phantom Thieves of Hearts) از Isekai-Navi برای ورود به قلب مردم و دزدیدن نیت‌های بد آن‌ها استفاده می‌کنند.

بنا به گزارش سایت نئوگف، انیمه‌ جدیدی از مجموعه Persona نیز به نام The Day Breakers معرفی شد.

کاتسورا هاشینو، کارگردان بازی Persona 5، در مورد فضای این بازی گفت:

در نسخه قبلی این مجموعه، ما داستانی نوشتیم که روایت گروهی عدالت‌جو را تعریف می‌کرد که در تعقیب مرد شروری بودند، مردی که هر فردی را به رعب و وحشت می‌انداخت.

این بار، داستان بازی در مورد گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی است که به دلیل باور داشتن به عدالت، مجموعه‌ای از رخداد‌های  غیرمنتظره انتظار آن‌ها را می‌کشد. ما در حال نگارش داستانی هستیم که زندگی روزمره هیجانی را در قالب شخصیت‌های بازی در محیطی بزرگ به تصویر می‌کشد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده