// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۴

بروزرسانی بعدی The Division بخش «هجوم» جدیدی را به بازی اضافه می کند

طرفداران The Division به زودی منتظر بهبودهای فراوان برای این بازی باشند؛ یک بخش هجوم (Incursion) جدید با نام Broken Circle به بازی اضافه خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

براساس گزارش وبسایت اکسپرس،  بخش هجوم جدید بازی The Division با عنوان Broken Circle هم‌اکنون در نقشه بازی قابل مشاهده بوده و در توضیحات آن آمده که برای مشارکت در این بخش جدید حداقل به ۲۲۰ «گیر اسکور» نیاز است. افزودنی است که در بخش هجوم جدید «ریکرها» نیز قابل استفاده هستند. در توضیحات این بخش آمده است:

قدم به قدم با ریکرها به پیش روید و سیستم موشکی SAM (زمین به هوا) دشمنان را غیرفعال کرده و فضای هوایی منهتن را ایمن کنید.

همچنین گفته شده که بازیکنان برنده یک سری سلاح‌ها و ابزار بنفش‌رنگ را به دست خواهند آورد. بخش هجوم Broken Circle در قالب یک بروزرسانی رایگان همین ماه در دسترس بازیکنان بازی The Division قرار می‌گیرد. همچنین یوبیسافت (Ubisoft) قصد دارد با این آپدیت تغییراتی را در بخش PVE (بازیکن علیه هوش‌ مصنوعی) به وجود آورند.

چندی پیش در یک خبر تعجب‌برانگیز خواندیم که تعداد بازیکنان بازی The Division از زمان عرضه تاکنون بیش از ۸۱ درصد کاهش داشته است. خبر دیگر نیز نشان از فروش دیجیتالی ۱۰۹ میلیون دلاری این بازی دارد که مطمئنا عالی به نظر می‌رسد.

The Division در ماه مارس به بازار عرضه شد و در زمینه فروش نیز توانست رکوردهای فوق‌العاده‌ای را به جای بگذارد. هر چند عرضه این بازی آن‌چنان که باید و شاید بی‌دردسر نبود و بازی با انواع مشکلات فنی و حتی امنیتی پا به بازار گذاشت، بسیاری از مشکلات اشاره شده تاکنون حل شده‌اند و برخی نیز در حال پدیدار شدن هستند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده