// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵

فروش اولیه Battleborn بیشتر از Borderlands بوده است

طبق صحبت‌های اخیر سازندگان Battleborn، فروش این بازی در مراحل ابتدایی بسیار مناسب بوده و آن‌ها امید به موفقیت‌های بیشتر بازی‌شان در آینده دارند. با زومجی در ادامه همراه باشید.

بازی تیراندازی جدید استودیوی گیرباکس سافتور در زمینه فروش شروع بسیار مناسبی را داشته و رندی وارنل، کارگردان خلاق این بازی در خصوص  این موضوع گفته است که فروش Battleborn بیش از قسمت اول مجموعه Borderlands بوده و نسبت به موفقیت‌های آتی این بازی نیز بسیار خوشبین است. وارنل گفت:

به صورت کلی Borderlands یک موفقیت بسیار بزرگ برای ما بود و با وجود این که به عنوان یک بازی جدید شناخته می‌شد ولی از زمان عرضه تاکنون فروشی بیش از هفت الی هشت میلیون نسخه داشته است. Battleborn در این زمینه پا به پای آن بازی حرکت کرده و  از لحاظ فروش عملکردی شبیه به بازی Borderlands خواهد داشت. بازی عرضه موفقیت‌آمیزی داشته و تعداد کاربران بر روی سه پلتفرم روز به روز در حال افزایش بوده و ما امیدواریم در ماه‌های آتی موفق‌تر از زمان حال باشیم.

Battleborn در اولین هفته عرضه خود توانست صدر جدول فروش بازی‌ها در انگلستان را به تسخیر خود در آورد؛ هرچند باید منتظر بمانیم تا عملکرد این بازی را در بازار آمریکای شمالی مشاهده کنیم. شرکت توکی گیمز تا بدین لحظه هیچ اطلاعات رسمی را در زمینه فروش این بازی منتشر نکرده و برای اطلاع از این موضوع نیز باید منتظر جلسه مالی شرکت Take-Two در ۱۸ ماه می باشیم.

رندی پیچفورد، رییس استودیو گیرباکس، Battleborn را بزرگترین بازی تاریخ این استودیو دانسته و درباره آن گفته است:

ما بیشترین سرمایه‌گذاری ممکن را بر روی Battleborn کردیم و حتی در زمان ساخت این بازی نمی‌دانستیم که آیا گیمرها مشتاق به تجربه آن هستند یا خیر.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده