نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۶

فیل اسپنسر: همکاری با نینتندو در خصوص بازی Minecraft عالی بوده است

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، به تازگی در خصوص همکاری مایکروسافت با نینتندو بر سر ساخت Minecraft صحبت کرده و آن را عالی توصیف کرده است. او همچنین از موفقیت بازی روی کنسول Wii U  نیز رضایت دارد. با زومجی همراه باشید.

پیرو خبری که این هفته در خصوص عرضه‌ی محتویات قابل دانلود با درون مایه Super Mario Bros برای نسخه‌ی Wii U بازی Minecraft منتشر شد، فیل اسپنسر، صحبت‌هایی را در ستایش همکاری مایکروسافت و نینتندو بیان کرده است.

اسپنسر با ارسال یک توییت گفت که همکاری با نینتندو «عالی بوده است» و از اینکه می‌بیند ماینکرفت روی Wii U «بسیار عالی» عمل می‌کند، ابراز خوشحالی کرده است. او گفته است:

شراکت با نینتندو روی این پروژه عالی بوده است. خوب است که می‌بینم Minecraft روی Wii U بسیار عالی عمل می‌کند و محتویات بازی ماریو را دریافت خواهد کرد.

مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ مبلغ ۲/۵ میلیارد دلار را برای خرید سری Minecraft و استودیوی سازنده‌ی آن موجانگ پرداخت کرد. برخی نگران بودند که آیا مایکروسافت قصد دارد بعد از خرید این سری، به حمایت از Minecraft روی دیگر پلتفرم‌ها (غیر از ایکس‌باکس) ادامه دهد یا خیر و این دقیقاً همان کاری است که آنها انجام دادند. در حالی که برخی از محتویات دیجیتالی قابل دانلود بازی فقط روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس عرضه می‌شوند، با این حال نسخه‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و Wii U بازی نیز بروزرسانی و محتویات دیجیتالی قابل دانلود را دریافت می‌کنند.

بعد از اینکه مایکروسافت نسخه‌ی Wii U بازی Minecraft را معرفی کرد، برخی‌ها تصور کردند که این می‌تواند راه را برای عرضه‌ی دیگر بازی‌های مایکروسافت (مانند Rare Replay) روی کنسول‌های نینتندو هموار کند. اکانت رسمی توییتر مایکروسافت به این افراد پیشنهاد کرد که این سؤال را از خود استودیوی رِیر بپرسند. هر چند، استودیوی رِیر بلافاصله به این شایعه پایان داد و اعلام کرد که برنامه‌ای برای عرضه Rare Replay روی هیچ کنسول دیگری ندارد.

بسته‌ی رایگان Super Mario Mash-up در تاریخ ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) برای نسخه‌ی Wii U بازی Minecraft عرضه خواهد شد که ۴۰ پوشش با طرح کاراکترهایی مانند ماریو، لوییجی و پرنسس پیچ و همچنین شخصیت‌های منفی مانند بوزر، واریو و تمام کوپلینگزها را در بر خواهد داشت. همچنین ۱۵ آهنگ از بازی Super Mario 64 در کنار بافت‌هایی از دنیای ماریو در این بسته وجود خواهند داشت.

شما می‌توانید گالری تصاویر این بسته الحاقی را در ادامه مشاهده کنید. هنگامی که نسخه‌ی فیزیکی بازی Minecraft در ماه ژوئن برای Wii U عرضه شود، بسته‌ی Super Mario Mash-Up را نیز دربر خواهد داشت و با قیمت ۳۰ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده