// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۶

تماشا کنید: تاریخ عرضه بازی Monster Hunter Generations در کشورهای غربی مشخص شد

کپ‌کام، توسعه دهنده بازی Monster Hunter Generations، رسما از تاریخ عرضه این بازی در کشور‌های غربی رونمایی کرده است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در گذشته در کشور ژاپن برای کنسول 3DS منتشر شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد از انتشار Monster Hunter X در کشور ژاپن در نوامبر سال ۲۰۱۵، کپ‌کام در جریان رویداد Nintendo Direct از انتشار این بازی با نام Monster Hunter Generations در کشور‌هایی غربی در تابستان ۲۰۱۶ خبر داده بود. اکنون با گذشت ۲ ماه از اولین معرفی Monster Hunter Generations برای اروپا و آمریکا، کپ‌کام از عرضه بازی در تاریخ ۱۵ جولای (۲۴ تیر) خبر داده است. علاوه بر این، کپ‌کام نسخه‌ای ویژه از کنسول 3DS XL‌ را با علائم و نماد‌هایی از بازی Monster Hunter Generations ، در دو رنگ آبی برای ایالات متحده و قرمز برای کشور‌های اروپایی معرفی کرده که در تعدادی محدودی عرضه خواهد شد.

نسخه ویژه Monster Hunter Generationsاین اولین باری نیست که کپ‌کام نسخه‌ای از مجموعه Monster Hunter را در کنار سخت‌افزار 3DS عرضه می‌کند. در گذشته نیز این شرکت سخت‌افزاری زیبا از نینتندو 3DS XL را با نام Monster Hunter 4 Ultimate Edition در تعدادی محدود تولید و عرضه کرده بود.

مانند بازی‌های گذشته مجموعه در Generations نیز بازیکنان به دنبال ماموریت‌هایی برای شکار موجودات خطرناک می‌روند. از جمله الحاقیات به این بازی می‌توان به حملات ویژه و سبک‌های مبارزه جدید در کنار برخی نقشه‌ها و هیولا‌های قسمت‌های قبلی اشاره کرد.

|

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده