نویسنده: معین کلهری
// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷

سرورهای بازی Project Spark بزودی غیر فعال می شوند

اخیراً اعلام شده است که سرورهای پروژه اسپارک (Project Spark) به‌زودی و به‌ صورت کاملاً توافقی میان مایکروسافت و تیم داکوتا (Team Dakota)، بسته خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

با استناد به اطلاعات جدید، به‌نظر می‌رسد بازی پروژه اسپارک هم به جمع ناکامی‌های بزرگ ایکس‌باکس وان می‌پیوندد؛ چرا که پیش از این مشخص شد همه خدمات آنلاین بازی یاد شده از تاریخ ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد) پایان خواهند یافت و به‌همین سبب کاربران قادر نخواهند بود تا به آپلود یا دانلود محیط‌های دیگر درون بازی بپردازند.

توماس گراتز، مدیر روابط عمومی تیم داکوتا، ضمن اعلام این خبر گفت:

اقدام بسیار سختی برای تیم بود. در بازه‌ای که بازی از وضعیت توسعه فعال خارج شد، بسیاری از اعضای گروه به جاهای دیگر رفتند. البته هیچ‌کدام از پرسنل اخراج نشدند. ما نیز نمی‌توانستیم در پشت صحنه دست بر روی دست بگذاریم و بر روی انتشار بروزرسانی‌های مختلف و رفع مشکلات متمرکز شویم، پس ما مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی شدیم.

اثر مذکور که عملاً در زمره‌ی «بازی‌ها» قرار نمی‌گیرد، در حقیقت ابزاری است برای ساخت و ساز که در آن کاربران سعی می‌کنند با اتکا به خلاقیت خود، محتویاتی را برای ساخت یک بازی و حتی فیلم به‌ کار بگیرند.

افرادی که نسخه فیزیکی Project Spark را خریداری کرده‌اند، از طریق اکانت خودشان مبلغ پرداختی را دریافت خواهند کرد.

منبع:Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده