نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

دو تصویر جدید از بازی Call Of Cthulhu منتشر شد

استودیو سیانید در حال ساخت بازی Call Of Cthulhu است که تا به امروز اطلاعات خیلی کمی از آن ارائه کرده است. با این حال اخیرا دو تصویر جدید از این بازی منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

بازی Call Of Cthulhu: The Official Video Game توسط استودیو Cyanide ساخته می‌شود و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو، وظیفه انتشار آن را برعهده خواهد داشت. این بازی بر اساس داستان کوتاهی با همین نام ساخته می‌شود که توسط لاوکرفرت (خالق ترس لاوکرفتی) نوشته شده و به دلیل داشتن دنیا و اتمسفر ترسناک و تاریکش مشهور است. بازی Call Of Cthulhu در سبک نقش آفرینی خواهد بود و در آن شاهد المان‌های ترسناک و حتی مخفی‌کاری هم خواهیم بود و این مکانیزم‌ها در ترکیب با فضای منحصر‌به‌فرد، آن را به یک بازی موردانتظار تبدیل می‌کنند.

کمپانی Focus Home Interactive در مورد این بازی گفته است:

سری Call Of Cthulhu امروزه یکی از محبوب‌ترین جهان‌هایی است که بازی‌ها، داستان‌ها و آثار مختلف دیگری با محوریت آن و داستان کوتاه اصلی نوشته شده توسط لاوکرفت ساخته شده‌اند. بازی جدیدی که توسط ما ساخته می‌شود هم یک اثر نقش آفرینی با المان‌هایی از ترس روانی و مکانیزم‌های مخفی کاری خواهد بود.

Call Of Cthulhu برای عرضه در سال ۲۰۱۷ بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی برنامه ریزی شده است و حال دو تصویر جدید از آن منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید:

منبع: AttackoftheFanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده