نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵

بروزرسانی جدید نسخه ویندوز 10 بازی Gears of War: Ultimate Edition منتشر شد

در پی انتشار یک بروزرسانی جدید برای «پلتفرم یکپارچه ویندوز» توسط مایکروسافت، استودیوی کوالیشن نیز برای بهره‌گیری از برخی ویژگی‌های جدید این پلتفرم، بروزرسانی دیگری را برای بازی Gears of War: Ultimate Edition عرضه کرده است. با زومجی همراه باشید.

استودیوی کوالیشن بروزرسانی جدیدی را برای نسخه‌ی پی‌سی بازی Gears of War: Ultimate Edition عرضه کرده است که پشتیبانی از برخی ویژگی‌های جدید پلتفرم یکپارچه ویندوز که چند روز پیش برای ویندوز 10 معرفی شدند را به همراه خواهد داشت.

با بکارگیری این بروزرسانی، گیمرهای پی‌سی خواهند توانست محدودیت نرخ فریم را تغییر داده و V-Sync را نیز در صورت علاقه غیرفعال کنند. بعلاوه این آپدیت گزینه «فیلتر ناهمسانی» را به تنظیمات بخش ویدیو اضافه می‌کند و یک باگ را که باعث می‌شد افکت‌های بعد از پردازش (Post Processing Effect) تحت شرایط خاصی غیرفعال شوند، رفع می‌کند.

این پنجمین بروزرسانی نسخه‌ی پی‌سی Gears of War: Ultimate Edition است. شما می‌توانید توضیحات کامل این آپدیت را در ادامه مشاهده کنید:

gears-of-war-ultimate-edition

توضیحات بروز رسانی پنجم بازی:

  • اضافه شدن امکان غیرفعال کردن V-Sync در گزینه‌های بخش ویدیو: گزینه «غیر فعال» را انتخاب کنید تا به خاطر نرخ تازه‌سازی نمایشگر خودتان محدود نشوید. توجه: این قابلیت نیازمند نصب یک بروزرسانی سیستم عامل است که می‌توانید در اینجا پیدا کنید.
  • اضافه شدن محدود کننده‌ی نرخ فریم به گزینه‌های ویدیو: اگر پارگی تصویر زیادی را تجربه می‌کنید از این گزینه برای کاهش دادن نرخ فریم استفاده کنید، یا اینکه گزینه‌ی «بدون محدودیت» را انتخاب کنید تا اجازه دهید بازی تا جایی که امکانش هست سریع‌تر پردازش شود. توجه: بهترین انتخاب این است که این گزینه را با V-Sync غیرفعال استفاده کنید. با V-Sync فعال، بازی به یک فاصله‌ی تازه‌سازی محدود خواهد شد.
  • اضافه شدن تنظیمات «فیلتر ناهمسانی» به گزینه‌های ویدیو.
  • اضافه شدن شمارنده‌ی نرخ فریم به گزینه‌های ویدیو.
  • رفع یک باگ که ممکن بود افکت‌های بعد از پردازش‌ را غیرفعال کند.
  • رفع یک باگ که ممکن بود باعث شود PSO به جای اینکه از روی کش خوانده شود، در حین پردازش ایجاد شود که به پردازش تکه تکه منجر می‌شد.

مایکروسافت انتظار دارد بازی Forza Motorsport 6: Apex هم که به تازگی برای ویندوز 10 عرضه شده است با انتشار یک بروزرسانی مخصوص، از این ویژگی‌های جدید پلتفرم یکپارچه ویندوز استفاده کند. این به خود سازندگان بستگی دارد که بازی‌ها و اپلیکیشن‌های خودشان را برای پشتیبانی از این ویژگی‌ها بروزرسانی کنند، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که بازیسازان خود مایکروسافت جزو اولین توسعه‌دهندگانی باشند که این کار را انجام می‌دهند.

با نگاهی به آینده، مایکروسافت گفته است بازیکن‌هایی که از ویندوز 10 استفاده می‌کنند می‌توانند انتظار دیدن دیگر ویژگی‌های جدید مرتبط با بازی (مانند پشتیبانی از چند پردازنده‌ی گرافیکی و دایرکت ایکس 12) را نیز داشته باشند.

بروز رسانی بزرگ بعدی که برای ویندوز 10 نسخه‌ی پی‌سی و همچنین ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود «Anniversary Update» نام خواهد داشت. قرار است این آپدیت در تابستان پیش رو برای هر دو پلتفرم عرضه شود و در کنار سایر نکات جدیدش «ویژگی‌هایی کلیدی در ارتباط با بازی‌ها» را نیز معرفی کند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده