نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۵

فیلم بازی‌های Missile Command و Centipede کمپانی آتاری ساخته خواهد شد

کمپانی آتاری اعلام کرده قصد دارد فیلم بازی‌های کلاسیک Centipede و Missile Command را با همکاری کمپانی فیلم سازی امت/فورلا/اواسیس، بسازد. برای جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.

Atari اخیرا اعلام کرده که تصمیم دارد بازی‌های Centipede و Missile Command که سال‌ها گیمرها را سرگرم کرده‌اند، به فیلم تبدیل کند. فرد چسنایس، مدیرعامل آتاری، درباره این موضوع صحبت کرد و درباره بازی‌هایی که می‌خواهند به فیلم تبدیل کنند، گفت:

Centipede و Missile Command بخشی از مجموعه عظیم بازی‌های آتاری هستند که نمی‌توانیم صبر کنیم تا فیلمی براساس آن‌ها ببینیم.

بازی Centipede یک بازی آرکید در سبک تیراندازی است که در سال ۱۹۸۰ عرضه شد. در این بازی کلاسیک بازیکنان که به شکل یک سر کوچک نزدیک به پایین صفحه نمایش نشان داده می‌شوند، وظیفه دارند تا در مقابل دسته‌هایی از عنکبوت‌ها و هزارپاها از خود دفاع کنند.

در بازی Missile Command که آن هم در سال ۱۹۸۰ عرضه شده، بازیکنان باید از شش شهر در مقابل حمله موشک‌های دشمن محافظت کنند. گیمر‌ها باید با تجهیزات ضد موشکی به سمت موشک‌های دشمن نشانه بروند و آن‌ها را در هوا منهدم کنند.

هنوز هیچ اطلاعاتی از تاریخ اکران یا تاریخ شروع ساخت و فیلمبرداری این دو فیلم منتشر نشده است.

در گذشته نیز درخبری اسامی بازی‌های کلاسیکی را که آتاری می‌خواهد در قالب مجموعه Atari Vault بر روی شبکه استیم منتشر کند اعلام کردیم.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده