نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

کار کرت راسل در فیلم محافظین کهکشان 2 به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی محافظین کهکشان 2 (Guardians of the Galaxy Vol. 2) در حال انجام است و حالا خبر رسیده فیلمبرداری صحنه‌های کرت راسل در فیلم به پایان رسیده است. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

حالا که فاز سوم فیلم‌های دنیای سینمایی مارول با کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) شروع شده، مارول می‌تواند تمرکز خود را بر ساخت دیگر عناوین بگذارد. این غول قدرتمند فیلم‌های کمیک بوکی قرار است با دکتر استرنج (Doctor Strange) پا به عالم جادویی دنیای خود بگذارد. مارول پس از آن با فیلم محافظین کهکشان 2 به فضا بازخواهد گشت.

دنباله‌ی محافظین کهکشان (Guardians of the Galaxy) به کارگردانی جیمز گان در حال گذراندن مراحل ساخت خود است و قرار است سوالات و جواب‌های جدیدی به دنیای سینمایی مارول بیاورد. به عنوان مثال، قرار است گذشته‌ی پیتر کوئیل/استار لرد با بازی کریس پرت و پدرش با بازی کرت راسل را فاش کند.

اینطور که به نظر می‌رسد، گان فیلمبرداری صحنه‌های راسل را به پایان رسانده است. گان در توئیتر با لحنی ناراحت اعلام کرد کارش با این بازیگر کارکشته به پایان رسیده است. البته گان تنها کسی نیست که از این موضوع ناراحت شده، کریس پرت هم ناراحتی خود از پایان همکاری‌اش با راسل را در توئیتر اعلام کرد.

به پایان رسیدن صحنه‌های راسل به این معنی است که یکی از جذاب‌ترین داستان‌های فرعی فیلم که احتمالاً از مهم‌ترین بخش‌هایش نیز هست به پایان رسیده است. گان قبلا نیز اعلام کرده نسخه دوم «داستانی درباره پدران» خواهد بود که باعث شد حدس و گمان‌های مختلفی درباره شخصیت راسل زده شود. گرچه جیمز گان این فرضیه را رد کرده اما شایعه شده پدر استار لرد یک مامور کری به نام مار-ول (کاپیتان مارول اصلی) است و راه را برای فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) در انتهای فاز سوم باز خواهد کرد. دیگر فرضیه‌ها نیز می‌گویند احتمالاً از کمیک‌ها و انیمیشن سریالی «محافظین» الهام گیری خواهد شد.

در کمیک‌ها جی سان، رهبر امپراتوری اسپارتوی، پدر کوئیل است. اگر فیلم نیز همین راه را در پیش بگیرد، احتمالا راسل در نسخه‌های آینده نقش منفی خواهد داشت چرا که جی سان به سمت شرارت کشیده می‌شود و به عنوان شخصیت شرور مستر نایف در دیگر داستان‌ها پیدا می‌کند. با این حال، گان پیروی از خط داستانی کمیک بوک‌های محافظین کهکشان را تکذیب کرده است. وی همچنین گفته در نسخه دوم کمتر پیچش‌های داستانی می‌بینیم و کوئیل به دنبال ریشه‌های خود خواهد گشت. البته، با توجه به هرکدام از شایعات، ممکن است گان همه را گمراه کرده باشد تا از افشای خود محافظت کند. به هر حال، دیدن پدر استار لرد برای هواداران شگفت انگیز خواهد بود و البته حضور راسل در دنیای سینمایی مارول نیز جالب توجه خواهد بود. امیدواریم باز هم راسل را در فیلم‌های مارول ببینیم.

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی در حال حاضر در سراسر جهان اکران شده است. دکتر استرنج در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۵، محافظین کهکشان 2 در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man Homecoming) در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ثور: راگنوراک (Thor: Ragnarok) در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۶، پلنگ سیاه (Black Panther) در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت 1 (Avengers: Infinity War Part 1) در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) در تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۹۷، کاپیتان مارول در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت 2 (Avengers: Infinity War Part 2) در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ و چهار عنوان بدون نام مارول در تاریخ‌های ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰ تیر ۱۳۹۹ و ۱۶ آبان ۱۳۹۹ اکران خواهند شد.

چندی پیش اولین تریلر فیلم دکتر استرنج نیز منتشر شد که می‌توانید آن را در زومجی تماشا و همچنین موشکافی آن را مطالعه کنید. در گذشته نیز اعلام کرده بودیم که احتمال دارد سیلوستر استالونه هم در محافظین کهکشان 2 حضور داشته باشد. جیمز گان چندی پیش درباره‌ی محافظین کهکشان 2 صبحت‌هایی کرده بود که مشاهده‌ی آن‌ها خالی از لطف نیست. همچنین در مقاله‌‌ی نگاهی به دنیای سینمایی مارول می‌توانید اطلاعات جامعی از این دنیای بزرگ کسب کنید.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده