نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۲

تصاویر بازی معرفی نشده Star Wars در سبک استراتژی همزمان را تماشا کنید

اخیرا یک ویدیو و چند تصویر از گیم‌پلی بازی معرفی نشده‌‌ی سری Star Wars در سبک استراتژی همزمان (RTS)، منتشر شده‌اند که سفینه‌ها و شخصیت‌های این مجموعه را نشان می‌دهند. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

به‌تازگی یکی از کاربران توییتر به نام Nerd Leaks ویدیویی را در وبسایت Vimeo کشف کرده که به یک بازی از سری «جنگ ستارگان» با نام Star Wars RTS مربوط می‌شود. این ویدیو که در حال حاضر حذف شده و قابل مشاهده نیست، سفینه‌ی X-Wings را در حال پرواز و تعقیب جنگنده‌های TIE نشان می‌داد و همچنین نیروهای «استورم تروپر»، «ربل» و شخصیت معروف سری یعنی «لوک اسکای‌واکر» را حین مبارزه در محیط‌های بیابانی سیاره‌ی «تتویین» به تصویر می‌کشید. همچنین ربات‌های AT-AT و AT-ST نیز در این ویدیو قابل مشاهده بودند که اکنون می‌توانید آنها را در تصاویر زیر ببینید. به نظر می‌رسد که ساخت بازی Star Wars RTS در گذشته لغو شده است.

ویدیوی مذکور به وسیله الیز بالدوین منتشر شده که به‌عنوان مدیر بخش صداگذاری در ساخت چند بازی از سری The Sims با الکترونیک آرتز همکاری کرده است. بالدوین همچنین اعلام کرد که مدیریت صداگذاری Star Wars RTS را هم برعهده داشته، اما درباره‌ی اینکه بازی به وسیله الکترونیک آرتز در دست ساخت قرار داشت یا خیر، صحبتی نکرد. در توضیحات ویدیو آمده بود که Star Wars RTS برای مدت بیش از یک سال در حال توسعه بوده و گیم‌پلی آن را عناصر شبیه‌سازی و همچنین نبردهای تاکتیکی تشکیل می‌دادند.

در صفحه‌ی شخصی بالدوین در وبسایت Vimeo می‌توانید چند ویدیو از سری The Sims و MySims را هم مشاهده کنید.

طرفداران جنگ ستارگان در گذشته هم شاهد ساخت شدن بازی‌های این مجموعه در سبک استراتژی همزمان بوده‌اند، اما هیچ‌کدام از این بازی‌ها به وسیله الکترونیک آرتز منتشر نشدند. برای مثال می‌توان به بازی Star Wars: Empire at War اشاره کرد که به وسیله پتروگلیف گیمز (Petroglyph Games) ساخته شد و لوکاس آرتس آن را در سال ۲۰۰۶ برای رایانه‌های شخصی به انتشار رساند.

الکترونیک آرتز چندی پیش اعلام کرده بود که طی ۳-۴ سال آینده، هر سال یک بازی جدید از سری Star Wars را منتشر خواهد کرد. این ناشر چند روز پیش هم بازی Star Wars Battlefront 2 را رسما معرفی کرد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده