نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

الکترونیک آرتز: مقایسه Battlefield 1 و CoD: Infinite Warfare بخشی از رقابت سالم است

پاتریک سودرلوند، نایب رییس اجرایی الکترونیک آرتز، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی انگلستان رقابت بین Battlefield 1 و CoD: Infinite Warfare را سالم ارزیابی کرده و اعتقاد دارد که این رقابت باید بخشی از صنعت بازی باشد. با زومجی همراه باشید.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان) عرضه خواهد شد در حالی که رقیبش یعنی Battlefield 1 چند هفته قبل از آن در تاریخ ۲۱ اکتبر (۱ دی) در خرده فروشی‌ها منتشر می‌شود. بازی Call of Duty: Infinite Warfare در فضا رخ می‌دهد و Battlefield 1 جنگ جهانی اول را به تصویر می‌کشد. قطعاً رقابتی سخت بین طرفداران این دو سری بازی در جریان است و به نظر می‌رسد که شانس برگزیده شدن Battlefield 1 به عنوان بهترین بازی تیراندازی سال به میزان کمی بیشتر از Call of Duty: Infinite Warfare باشد.

اما پاتریک سودرلوند، یکی از مدیران کمپانی الکترونیک آرتز، در مورد رقابت ادامه دار Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare چه فکر می‌کند؟ طی صحبت‌های وی با سایت بی‌بی‌سی انگلستان، سودرلند عبارت رقابت «سالم» را برای این رویارویی انتخاب کرده است و اعتقاد دارد که این باید بخشی از تجارت آنها باشد. وی گفت:

من احترام زیادی برای کاری که آنها با برند Call of Duty انجام داده‌اند قائل هستم و فکر می‌کنم آنها نیز برای کاری که ما در حال انجامش هستیم احترام زیادی قائل باشند. من فکر می‌کنم این رقابتی سالم است که باید بخشی از این تجارت باشد.

در خبرها داشتیم  ویدیوی رونمایی از بازی Call of Duty: Infinite Warfare با بازخورد منفی بسیاری از طرفداران این سری همراه شده و رتبه‌ی چهارم منفورترین ویدیوی سایت یوتیوب را از آن خود کرده است. هر چند اریک هرشبرگ، مدیر عامل اکتیویژن، ضمن نوآورانه خواندن Infinite Warfare و مطابق دانستن آن با خواسته‌ی طرفداران، آمار بازخوردهای منفی آن را با بازخوردهای منفی بازی Black Ops II در زمان رونمایی مقایسه کرده است که در نهایت توانست در زمان عرضه به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سری Call of Duty تبدیل شود.

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده