نویسنده: deleted account
// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱

Godzilla 2 در انتظار یک کارگردان جدید است

پس از خبرِ جدایی گرت ادواردز از پروژه ساخت فیلم Godzilla 2، به تازگی اعلام شده است که سازندگان این فیلم به دنبال استخدام کارگردانی زبده برای ادامه پروژه هستند. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

گرت اِدواردز، کارگردان فیلم نسبتا محبوب Godzilla، با بکارگیری جلوه‌های بصری جذاب در این فیلم توانست به موفقیت قابل قبولی دست پیدا کند. این فیلم موفق شده بود بیش از ۵۲۵ میلیون دلار فروش کند و از این حیث برای کمپانی برادران وارنر بسیار سودآور بود. با اینکه فیلم Godzilla سرگرم‌کننده ظاهر شد، اما این موضوع دلیلی برای ادامه کارگردانیِ فیلم توسط ادواردز نبود، چراکه او مدتی پیش رسما جدایی‌اش از این پروژه را اعلام کرد.

طبق اعلام سایت ورایتی، ظاهرا گرت ادواردز از ساخت دو فیلم بزرگ و پردردسر کمی خسته شده و فعلا قصد دارد مدتی بر روی پروژه‌ای به نسبت کوچک‌تر تمرکز کند. Godzilla 2 یک فیلم بلندپروازانه خواهد بود و قصد دارد دیگر هیولاهای Toho همچون Mothra و Rodan را نیز در خود داشته باشد.

آگوست سال جاری میلادی بود که اعلام شد فیلم Godzilla 2 قرار است در سال ۲۰۱۸ اکران شود و سه روز پس از اعلام خبر به تعویق افتادن تاریخ انتشار فیلم تا سال ۲۰۱۹، مشخص شد که کارگردان این فیلم، از پروژه کناره‌گیری کرده است. یک منبع نزدیک به گرت ادواردز اعلام کرده بود که مشکلاتِ او ربطی به تجهیزات و مسائل مالی ندارد و همانطور هم که ذکر شد، او می‌خواهد بر روی پروژه‌‌ای نسبتا کوچک‌تر کار کند.

فیلم موردانتظار Rogue One: A Star Wars Story که گرت ادواردز کارگردانی آن را به عهده دارد، برای عرضه در سال جاریِ میلادی برنامه‌ریزی شده است و ظاهرا ادواردز می‌خواهد تمام تمرکز خود را بر روی این فیلم بگذارد.

گرچه فعلا کسی کارگردانی فیلم Godzilla 2 را بر عهده نگرفته، اما خبر خوشحال‌کننده این است که این فیلم هنوز هم در حال طی مراحل ساخت خود است و مسئولین آن به دنبال استخدام کارگردانی ماهر برای ادامه دادن پروژه هستند.

هفته گذشته بود که برادران وارنر خبر از اکران فیلم Godzilla vs. Kong در سال ۲۰۲۰ داد؛ این درحالی است که هنوز دقیقا مشخص نیست چه کسی قرار است کارگردانیِ این فیلم را برعهده بگیرد.

منابع:  UproXX و Variety


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده