نویسنده: نیما فرشین
// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۲

معرفی بازی موبایل ایرانی «فیتیل ران»؛ گشت و گذار فیتیله‌ای

«فیتیل ران» نام بازی است که توسط استودیوی تیله توسعه یافته و داستان سفر عموهای فیتیله‌ای را به شهرهای بزرگ و زیبای ایران به تصویر می‌کشد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

عموهای فیتیله‌ای همیشه خلاق و خوش سلیقه‌اند و می‌توان از آن‌ها به عنوان نخبگانی در میان مجری‌‌های تلویزیونی یاد کرد. به تازگی نیز استودیو تیله بر اساس کاراکترهای این سه شخصیت محبوب یک بازی در سبک رانینگ طراحی کرده که از جذابیت‌های خاصی برخوردار است. عموهای فیتیله‌ای بار سفر بسته‌اند و با خودرو خود عازم شهرهای بزرگی همچون اصفهان و شیراز شده‌اند. اما این سفر آنقدرها هم که فکر می‌کنید بی دردسر نیست و اتفاقات بسیاری در پیش‌روی آن‌ها ظاهر می‌شود تا این راه را به سفری پر مخاطره تبدیل کند. همانند تمامی بازی‌های سبک رانینگ باید کنترل کاراکتری (در این بازی خودرو عموهای فیتیله را کنترل می‌کنید) را به دست بگیرید که در مسیری مستقیم و بی‌انتها در حال حرکت است و در این راه باید از موانع پیش روی خود بگذرد.

fitilrun 22

فیتیل ران بسیار شبیه به بازی محبوب Subway Surfers طراحی شده و باید در آن همانند بازی مذکور در محیطی سه بعدی مسیر سکه‌های موجود در بازی را دنبال کنید و با پرش از روی موانع یا تغییر مسیر خود از کنار آن‌ها عبور کنید و رکورد تازه‌ای برای خود به ثبت رسانید. فیتیل ران کمی از Subway Surfers نوآورانه‌تر عمل می‌کند و استودیو تیله با طراحی موانع بیشتر و جذاب‌تر، فیتیل ران را به یک بازی مهیج و سرگرم کننده تبدیل کرده است. از جمله المان‌های جذابی که در بازی وجود دارد، طراحی پاورآپ‌هایی است که باعث می‌شوند گیم‌پلی فیتیل‌ ران بسیار پر محتوا و سرگرم کننده ظاهر شود.

علاوه بر این، تمامی المان‌های موجود در بازی قابلیت ارتقا برای‌شان تعریف شده و می‌توانید با کسب امتیاز بیشتر از آن‌ها بهره‌مند شوید و روند بازی را کمی برای خود آسان کنید. تمامی بخش‌های بازی بسیار خوب در کنار هم قرار گرفته‌اند و استودیو تیله برای بی‌نقص ساختن این بازی، برای آن گرافیکی جذاب و خوش آب و رنگ نیزطراحی کرده است تا چشم کاربران نیز از تجربه این بازی خوش ساخت خسته نشود. در پایان باید گفت فیتیل ران اثر تقریبا بی‌عیب و نقصی است و حتی می‌تواند با آثار غربی هم سبک خود نیز به رقابت بپردازد.

دانلود از کافه بازار


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده