نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۸

نسخه جدید بازی Metro احتمالا در نمایشگاه E3 2016 معرفی خواهد شد

به‌استناد پستی که یکی از اعضای استودیو 4A Games منتشر کرده، نسخه‌ی بعدی سری Metro قرار است در جریان نمایشگاه E3 2016 معرفی شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سری بازی‌های Metro از جمله بازی‌های آخرالزمانی محبوب هستند که بر اساس رمانی با همین نام و توسط استودیو فوراِی گیمز ساخته شده‌اند. ناشر نسخه‌ی اول این مجموعه (یعنی Metro 2033) کمپانی THQ بود که پس از تعطیل شدن این کمپانی، امتیاز مجموعه به Deep Silver رسید و اعضای این استودیو با همکاری سازندگان نسخه‌ی اول، قسمت دوم سری را با نام Metro: Last Light عرضه کردند. این دو بازی سپس در قالب مجموعه‌ای با جلوه‌های بصری بهتر و پسوند Redux در سال ۲۰۱۴ مجددا منتشر شدند.

حال پس از ۲ سال سکوت کامل در مورد ادامه‌ی این سری، یکی از اعضای استودیو 4A Games در انجمن‌های سایت گیم‌اینِیتور پستی منتشر کرده که بر اساس آن، این استودیوی اوکراینی همراه با دیپ سیلور در نمایشگاه E3 2016 حضور خواهد داشت و قرار است نسخه‌ی جدیدی از سری مترو را معرفی کند. البته این پست پس از مدتی حذف شده است.

استودیو 4A Games اخیرا و به دلیل منازعات بین روسیه و اوکراین، شعبه‌ی جدیدی در کشور مالت تاسیس و رسما اعلام کرده که فعلا قصد ندارد IP جدیدی معرفی کند و تمرکزش روی توسعه‌ی بیشتر سری بازی‌های مترو خواهد بود. به هر حال، دو نسخه‌ی اول بازی از حیث جلوه‌های بصری، روایت داستانی و ترکیب عالی المان‌های نقش‌آفرینی با تیراندازی اول شخص آن‌قدر غنی بودند که قطعا معرفی نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه طرفداران را خوشحال خواهد کرد.

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده