نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

جزئیات جدیدی از بخش تک نفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare اعلام شد

امروز اینفینیتی وارد جزئیات جدیدی از بخش تک نفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare اعلام کرد و از حضور بخش‌های مبارزه با سگ و جت‌های جنگی ریلی خبر داد. با زومجی همراه باشید.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare اولین بازی در سری Call of Duty است که به جنگ‌های فضایی می‌پردازد. داستان بازی در آینده‌ی دور اتفاق ‌می‌افتد و بازیکنان در کره زمین و فضا بازی خواهند کرد. در تریلر معرفی بازی Call of Duty: Infinite Warfare، جت‌های جنگی فوق مدرن را که بر روی ریل حرکت می‌کردند تماشا کردیم و مانند نسخه‌های گذشته این سری بخش استفاده از وسایل نقلیه وجود دارد، اما هنوز توسط اینفینیتی وارد تأیید نشده است. همچنین این استودیو از نبرد بین سگ‌ها نیز خبر داد.

جاکوب مینکاف، مدیر طراحی اینفینیتی وارد، در مصاحبه خود با سایت فوربس گفت:

شما در بازی Call of Duty: Infinite Warfare می‌توانید جنگ‌های فضایی مختلفی را تجربه کنید و در نبرد بین سفینه‌های فضایی نقش خواهید داشت که بسیار هیجان انگیز خواهند بود. بازیکنان شخصیتی به نام جکال را کنترل خواهند کرد و ما برای اولین بار در سری بازی‌های Call of Duty مأموریت‌های فرعی را به بازی اضافه کرده‌ایم و جهان بازی نسبت به نسخه‌های گذشته بزرگتر شده است.

مینکاف همچنین کمی درباره جنگ‌های فضایی و گجت‌هایی که مخصوص محیط‌هایی با جاذبه صفر صحبت کرد:

سربازهای SCAR، برای جنگ‌های فضایی تربیت شده‌اند و آنها برروی لباس خود قلاب و گجت‌های قابل کنترل مختلفی دارند. این گجت‌ها به بازیکنان اجازه می ‌دهد که در فضا بتوانند راحت‌تر کاور بگیرند. همچنین این سربازها چکمه‌های مخصوصی دارند که در فضا بتوانند برروی سطوح بدون جاذبه راه بروند.

همانطور که در تریلر معرفی بازی Call of Duty: Infinite Warfare تماشا کردیم، ابزارهای مختلفی در بازی وجود دارد؛ به عنوان مثال بازیکنان می‌توانند با استفاده از قلاب دشمنان را در فضا بگیرند و به زمین بکوبند. البته این کار کمی بیش از حد سریع و ناگهانی به نظر می‌رسد اما در بعضی مواقع قابل استفاده خواهد بود.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در روز ۱۴ آبان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده