نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۷

ساخت بازی Pillars of Eternity 2 رسما تایید شد

استودیو آبسیدین اینترتینمنت، رسما ساخت نسخه دوم بازی Pillars of Eternity را تایید کرد. این بازی قرار است همانند نسخه اول بودجه موردنیاز خود را از طریق کمک‌های مردمی جمع آوری کند. با زومجی همراه باشید.

بازی Pillars of Eternity یکی از بهترین بازی‌های انحصاری پی‌سی در سال ۲۰۱۵ بود که اگر آن را بهترین بازی نقش آفرینی ایزومتریک سال‌های اخیر هم معرفی کنیم، اغراق نکرده‌ایم. به همین دلیل هم ساخت نسخه دوم این بازی کاملا محتمل به نظر می‌رسید و حال فرگوس اورگهارت، مدیرعامل استودیو Obsidian، در مصاحبه‌ای با سایت گیم‌پرِشِر، رسما ساخته شدن Pillars of Eternity 2 را تایید کرده است. وی ابتدا با حالتی طنزآمیز در این مورد گفت:

Pillars of Eternity معرفی نشده است! ولی اگر کسی از ما بپرسد که «آیا در حال ساخت این بازی هستید؟» جواب می‌دهم که «اگر شما به جای ما بودید این کار را نمی‌کردید؟» و سپس آن‌ها خواهند گفت که «پس در حال ساخت این بازی هستید» و من جواب خواهم داد «بله، صد در صد!»

وی در ادامه اعلام کرد که استودیو بودجه موردنیاز ساخت بازی را مجددا از طریق کمک‌های مردمی جذب خواهد کرد:

خب همان‌طور که شاید پیش از این حدث زده باشید، ما کم کم سراغ ساخت Pillars of Eternity 2 خواهیم رفت. البته برای این کار مثل نسخه اول به کمک‌های مردمی نیاز خواهیم داشت. باور دارم که مردم در مورد نسخه اول به این نتیجه رسیدند که ما به وعده‌هایمان عمل کردیم و به همین دلیل کمپین جذب سرمایه نسخه دوم هم با موفقیت همراه خواهد بود؛‌ چرا که طرفداران به ما اعتماد دارند.

البته هنوز مشخص نیست که مثل نسخه اول، بودجه بازی از طریق یک کمپین کیک‌استارتر کسب خواهد شد یا اینکه روش دیگری برای این کار در نظر گرفته می‌شود. برای Pillars of Eternity که دنباله معنوی بازی‌های بزرگ و خاطره‌انگیزی مثل Baldur's Gate و Icewind Dale محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۲ تقریبا ۴ میلیون و ۱۶۳ هزار دلار سرمایه جمع شد که در آن زمان رکورد بیشترین مبلغ جمع شده از طریق یک کمپین کیک‌استارتر بود.

استودیو آبسیدین همچنین چندی پیش یک IP جدید با نام Tyranny هم معرفی کرد که بر خلاف رسم معمول بازی‌ها، در آن تاریکی بر جهان چیره شده و گیمر‌ها هم نقش یکی از فرماندهان سپاه تاریکی و مجری قانون آن‌ها را برعهده خواهند داشت.

منبع: SegmentNext


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده