نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۸

رییس الکترونیک آرتز در ابتدا مخالف ایده جنگ جهانی اولی بازی Battlefield 1 بود

پاتریک سادرلند، رییس استودیو‌های بازیسازی کمپانی الکترونیک آرتز، اعلام کرده که ایده جنگ جهانی اول در بازی Battlefield 1 در ابتدا اصلا وی را جذب نکرده است. با این حال پس از اصرار سازندگان، برای ساخته شدن بازی متقاعد شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

در حالی که از مدت‌ها پیش شایعات مختلفی در مورد فضا و زمان وقوع داستان نسخه بعدی سری Battlefield به گوش می‌رسید، در نهایت با معرفی رسمی بازی از جانب استودیو دایس مشخص شد که بازی در دوران جنگ جهانی اول جریان خواهد داشت؛ ایده‌ای جذاب که از قضا طرفداران بازی را هم بسیار خوشحال کرده است. با این حال اخیرا پاتریک سادرلند، رییس استودیو‌های بازیسازی EA، اعلام کرده که ایده جریان داشتن بازی در جنگ جهانی اول، اصلا در ابتدا برایش قابل قبول نبود. با این حال اصرار سازندگان بازی باعث شده تا مجوز توسعه این پروژه صادر شود. سادرلند در این مورد گفت:

ابتدا فکر می‌کردم که انتخاب‌های بسیاری بهتری نسبت به جنگ جهانی اول وجود دارد. شما اگر به رقبای ما نگاه کنید، خواهید دید که بر روی بازی‌هایی با حال و هوای فضایی کار می‌کنند و البته نسخه‌های مدرن سری Battlefield عملکرد بسیارموفقی داشتند. ولی خب در نهایت حس کردیم که اعمال یک تغییر اساسی، کاملا ضروری است.

زمانی که تیم سازنده بازی ایده جنگ جهانی اول را مطرح کرد، بلافاصله با آن مخالفت و اعلام کردم که نبرد‌های سنتی هیچ جذابیتی نخواهند داشت.

سادرلند در ادامه گفت که توضیحات سازندگان، وی را متقاعد کرده که این ایده می‌تواند موفق ظاهر شود:

اکنون به این نتیجه رسیده‌ام که این تصمیمی درست برای مجموعه بتلفیلد و کمپانی الکترونیک آرتز است. البته باید در نظر داشته باشیم که فعلا فقط یک تریلر از بازی نمایش داده‌ایم و با اینکه این تریلر محبوبیت زیادی بین گیمر‌ها کسب کرده، ولی باید تمام تلاش خودمان را برای ارائه یک بازی موفق و عمل کردن به وعده‌هایمان انجام دهیم و این دقیقا چیزی است که ما دنبالش هستیم.

با اینکه هنوز اطلاعات زیادی در مورد Battlefield 1 ارائه نشده، ولی می‌دانیم که در این بازی شاهد مواردی مثل اسب، شمشیر، تانک و هواپیما‌های قدیمی خواهیم بود. به‌علاوه دنیل برلین، طراح ارشد بازی، اخیرا اعلام کرد که یکی از اهداف استودیو EA Dice در ساخت این بازی، به چالش کشیدن و نمایش تصوراتی است که در مورد جنگ جهانی اول داریم.

بازی بتلفیلد 1 در تاریخ ۳۰ مهر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. البته دارندگان اشتراک سرویس‌های EA/Origin Access دو روز زودتر قادر به تجربه بازی هستند. همچنین مدتی مانده به انتشار بازی، شاهد عرضه یک نسخه بتا نیز خواهیم بود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده