نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

شایعه: بازی Resident Evil 7 در نمایشگاه E3 2016 معرفی خواهد شد

به‌ استناد سرکان توتو، تحلیل‌گر مشهور ژاپنی، کمپانی کپکام در حال ساخت بازی Resident Evil 7 است که در جریان نمایشگاه E3 2016 رسما معرفی خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

با نزدیک شدن به نمایشگاه E3 2016، شایعات و اخبار متعددی در مورد بازی‌های احتمالی حاضر در این رویداد به گوش می‌رسد. حال در یکی از جذاب‌ترین شایعات منتشر شده، دکتر سرکان توتو، تحلیل‌گر معروف و شناخته‌شده ژاپنی، اعلام کرده که کمپانی Capcom در حال ساخت بازی Resident Evil 7 است و در نمایشگاه E3 2016 آن را معرفی خواهد کرد. توتو همچنین اعلام کرد که این بازی قرار است مجددا به ریشه‌های مجموعه «رزیدنت ایول» برگردد و شاهد یک بازی سراسر ترسناک خواهیم بود.

توتو همچنین اعلام کرده که کپکام برای ساخت رزیدنت ایول 7، جردن آمارو را استخدام کرده که بیشتر برای حضور در پروژه ساخت بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain شهرت دارد. تایید ساخته شدن این بازی از جانب تحلیل‌گر مذکور در حالی اعلام شده که اواخر سال گذشته، ماساچیکا کاواتا، تهیه‌کننده با سابقه کپکام، اعلام کرده بود که این کمپانی هنوز آمادگی ارائه اطلاعات در مورد Resident Evil 7 را ندارد.

به هر حال نسخه ششم سری رزیدنت ایول، کاملا از ریشه‌های این مجموعه فاصله گرفته و به یک بازی اکشن صرف تبدیل شده بود؛ موردی که خیلی به مذاق طرفداران خوش نیامد و حتی شخص کاواتا هم در مصاحبه‌ای تایید کرد که این سری از ریشه‌های خود فاصله گرفته است و باید سازندگان همه تلاش خود را برای ساخت یک بازی ترسناک دیگر به کار بگیرند.

این در حالی است که کپکام اخیرا خبر از عرضه یک رزیدنت اویل «تمام عیار» تا پایان سال مالی جاری خود داده بود که همین امر احتمال صحت داشتن صحبت‌های توتو را افزایش می‌دهد. در حال حاضر تنها نسخه‌های تایید شده از سری رزیدنت ایول، یک بازی شوتر چند‌نفره با نام Umbrella Corps است که ما آینده عرضه خواهد شد و البته کپکام در حال بازسازی Resident Evil 2 است که هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده