نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۱

کوجیما به صورت کامل از شخصیت لوگوی کوجیما پروداکشنز رونمایی کرد

هیدئو کوجیما، رئیس استودیوی تازه تاسیس کوجیما پروداکشنز،‌ مدتی پیش اعلام کرده بود که لوگوی این استودیو، سر شخصیتی به نام لودنس است. امروز وی این شخصیت را به صورت کامل به طرفداران نشان داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

از زمانی که Hideo Kojima از کونامی جدا شده و استودیوی جدید خود را با نام Kojima Productions تاسیس کرده، زمان زیادی نمی‌گذرد. پس از اینکه این مرد افسانه‌ای صنعت گیم از لوگوی این استودیو رونمایی کرد، اعلام کرد که این لوگو در حقیقت سر شخصیتی به نام لودنس است. امروز کوجیما عکسی کامل از این شخصیت را منتشر کرد. البته وی تاکید کرد که این شخصیت هیچ ربطی به بازی جدیدش، که برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در حال ساخت است، ندارد. کن ایچیرو ایمایزومی، تهیه کننده‌ی استودیو، به گیم‌اسپات گفت:

این عکس، هیچ ارتباطی با اثری که ما در حال کار بر روی آن هستیم، ندارد.

کاراکتر کوجیما پروداکشنز

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، Ludens لباسی شبیه به لباس فضانوردان به تن کرده است. با اینکه این شخصیت ربطی به بازی در دست ساخت کوجیما پروداکشنز ندارد، این امکان وجود دارد که از لحاظ حال و هوا و فضای داستانی، ارتباطاتی بین لودنس و بازی جدید کوجیما وجود داشته باشد. این احتمال هم وجود دارد که لودنس در بازی کوجیما یا به صورت یک ایستر اگ و یا به‌طور رسمی حضور داشته باشد. کوجیما مدتی پیش با انتشار توییتی گفته بود که تیم‌اش قصد دارد محصول جدید خود را با وسایل و تکنولوژی فوق پیشرفته بسازد. با این حال هنوز مشخص نیست که منظور وی، بازی جدید آن‌ها است یا آنکه محصول دیگری مد نظر او است.

کوجیما در ماه دسامبر سال ۲۰۱۵ (آذر ۹۴) رسما از کونامی جدا شد و سپس استودیوی کوجیما پروداکشنز را تاسیس کرد. چندی پس از آن، این استودیو اعلام کرد که قصد دارد با همکاری سونی یک بازی برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی بسازد. کوجیما اخیرا گفته است که این بازی نظر طرفداران مجموعه‌ی Uncharted و همین‌طور The Division را جلب خواهد کرد:

هنگامی که ما بازی را به صورت رسمی معرفی کنیم، ممکن است با خود فکر کنید که این بازی فوق‌العاده نیست. اما زمانی که آن را تجربه کنید، درمی‌یابید که چرا بازی فوق‌العاده‌ای است. ژانر این اثر، اکشن خواهد بود.

او مدتی قبل هم اعلام کرده بود که امید دارد این بازی تبدیل به یک سری دنباله‌دار شود و دوست دارد که محصولات جانبی مانند انیمه، مانگا و اسباب‌بازی بر اساس این بازی به تولید برسند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده