نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹

سایت GameTrailers توسط IGN تصاحب شد

مدتی پیش، وب‌سایت GameTrailers پس از ۱۳ سال، به فعالیت خود پایان داد. امروز در خبری اعلام شد که وب‌سایت IGN، برای حفظ آرشیو ارزشمند ویدیوهای این وب‌سایت، آن را تصاحب کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ماه فوریه سال جاری (بهمن ماه ۱۳۹۴) بود که مطلع شدیم وب‌سایت محبوب و قدیمی گیم‌تریلرز، پس از ۱۳ سال فعالیت، به کار خود پایان داده است و وب‌سایت و کانال یوتیوب آنها، دیگر به‌روزرسانی نمی‌شود. امروز اما اعلام شد که وب‌سایت معتبر آی‌جی‌ان، به دلیل حفاظت از ویدیوهای ارزشمند این وب‌سایت، آن را تصاحب کرده است. براندون جونز، یکی از موسسین گیم‌تریلرز، این خبر را اعلام کرد.

اواسط سال ۲۰۱۴ بود که وب‌سایت دیفای مدیا، گیم‌تریلرز را خریداری کرد و مدتی پس از آن، وب‌سایت به صورت رسمی بسته شد. تمامی کارکنان گیم‌تریلرز، پس از بسته شدن وب‌سایت، اخراج شدند و کانال یوتیوب آنها، دیگر به‌روزرسانی نشد. پیش از امروز، آخرین ویدیوی منتشر شده در کانال یوتیوب گیم‌تریلرز، به تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن ۱۳۹۴) بر می‌گردد. جونز در ویدیویی که در یوتیوب منتشر کرد، در این‌باره چنین گفت:

از امروز، دوستان قدیمی ما در IGN، تمام دارایی‌های گیم‌تریلرز را تصاحب کردند. با اینکه وب‌سایت GameTrailers.com به زودی بسته خواهد شد، اما آی‌جی‌ان قصد دارد آرشیو عظیم این وب‌سایت را نگهداری کند. تمامی برنامه‌های ما از جمله شمارش معکوس‌ها، بررسی‌ها و برنامه‌های اختصاصی ما توسط IGN حفظ می‌شود و از بین نخواهند رفت.

از همین حالا، وب‌سایت آی‌جی‌ان شروع به آپلود کردن ویدیوهای قدیمی گیم‌تریلرز در کانال رسمی آنها در یوتیوب کرده است. کانال رسمی گیم‌تریلرز در یوتیوب، کماکان بیش از نیم میلیون مشترک دارد و IGN برنامه دارد که کار آپلود تمام ویدیوها را تا ماه آینده به اتمام برساند. با این حال قرار نیست کانال یوتیوب گیم‌تریلرز فقط محلی برای نگهداری ویدیوهای قدیمی این وب‌سایت باشد بلکه IGN قصد دارد که این کانال را فعال نگه دارد و ویدیوهای جدید در آن آپلود کند. حتی این امکان وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک، شاهد برنامه‌های اوریجینالی بر روی این کانال باشیم. یکی از نمایندگان IGN، در این‌باره گفت:

ما از طرفداران پر و پا قرص محتوای منتشر شده در طی این سال‌ها توسط گیم‌تریلرز هستیم و می‌خواهیم مطمئن شویم که تمامی این ویدیوها به صورت آنلاین در دسترس همه قرار بگیرد. ما کانال یوتیوب گیم‌تریلرز را به شبکه خود اضافه کردیم و در حال آپلود کردن تمامی ویدیوهای آنها برروی این کانال هستیم.

منبع: Ploygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده