نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲

صحنه پس از تیتراژ فیلم افراد ایکس: آپوکالیپس شخصیت جدیدی را معرفی می‌ کند

افراد ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) قرار است با بازگرداندن شخصیت‌های فیلم‌های افراد ایکس: کلاس اول (X-Men: First Class) و افراد ایکس: روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past) بزرگترین فیلم مجموعه از نظر تعداد شخصیت‌ها باشد.

فیلم افراد ایکس: آپوکالیپس قرار است شخصیت‌های جدیدی از دنیای مردان ایکس معرفی کند، اما کاراکتر ویژه‌ای نیز وجود دارد که قرار است در صحنه بعد از تیتراژ معرفی شود. بله، اینطور که به نظر می‌رسد این فیلم صحنه پس از تیتراژ دارد. این موضوع عجیبی نیست چرا که هفته گذشته خبری در این مورد منتشر شده بود، اما این صحنه پس از تیتراژ در اکران‌های آزمایشی و خصوصی نمایش داده نشده است.

با این حال، منتقدین نظرات مختلفی در مورد این فیلم داشته‌اند. در رابطه با صحنه پس از تیتراژ، اینطور که سایمون کینبرگ، تهیه‌کننده فیلم می‌گوید قرار است شخصیت معروفی را معرفی کند. او در این رابطه گفته:

این فیلم راه را برای فیلم‌های احتمالی کاملا متفاوتی باز خواهند کرد. البته فیلم‌های ولورین به مجموعه مردان ایکس مرتبط هستند، اما شخصیت دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند هروقت بخواهد به فیلم‌های مردان ایکس وارد شود. شاید در فیلم گمبیت (Gambit) و یا یکی دیگر از فیلم‌های مردان ایکس.

به نظر می‌رسد که این شخصیت اهمیت بسیار زیادی داشته باشد، چون کینبرگ برای آن از ضمیر مذکر استفاده کرده و گفته که می‌تواند در فیلم‌های متعددی حضور پیدا کند. احتمالا با موردی مشابه معرفی کیبل در صحنه پس از تیتراژ فیلم ددپول (Deadpool) مواجه خواهیم شد.

mr sinister x-men apocalypse

به نظر شما آیا شخصیت جدید یک قهرمان است و یا یک شرور؟ آیا قرار است شاهد رونمایی گمبیت با بازی چنینگ تاتوم باشیم؟ یا بالاخره مستر سینیستر که هواداران مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند معرفی می‌شود؟

چیزی که ما می‌دانیم این است که فیلمبرداری گمبیت در پاییز امسال شروع خواهد شد و سال آینده، مراحل ساخت میوتانت‌های جدید (New Mutants) کلید می‌خورد تا در سال ۲۰۱۸ اکران شود. ما همچنین می‌دانیم فیلم بعدی از مجموعه مردان ایکس در دهه ۱۹۹۰ رخ خواهد داد، پس مشخص نیست ترتیب اکران این فیلم‌ها چگونه خواهد بود و چطور قرار است به یکدیگر ارتباط داده شوند، به خصوص اگر صحنه پس از تیتراژ درباره شخصیت گمبیت باشد.

مردان ایکس: آپوکالیپس توسط برایان سینگر کارگردانی می‌شود و سایمون کینبرگ، هاچ پارکر و لارن شولر دانر تهیه کنندگان آن هستند. از بازیگران این فیلم می‌توان به جیمز مک آووی، مایکل فسبندر، جنیفر لارنس، اسکار آیزاک، نیکولاس هولت، رز بیرن، تای شریدان، سوفی ترنر، اولیویا مان، لوکاس تیل، اوان پیترز، کودی اسمیت مک فی، الکساندرا شیپ، جاش هلمن، لانا کاندر و بن هاردی اشاره کرد.

برایان سینگر پس از مردان ایکس: روزهای گذشته آینده که با استقبال جهانی روبرو شد، با مردان ایکس: آپوکالیپس قصد دارد دوباره همه را شگفت‌زده کند. آپوکالیپس، اولین و قدرتمندترین جهش یافته در دنیای مردان ایکس، از زمان شروع تمدن مورد ستایش همگان بود. او قدرت تعداد زیادی از جهش‌یافته‌ها را در خود جمع کرده و به موجودی جاودان و شکست‌ناپذیر تبدیل شده است. پس از هزاران سال که از خواب بیدار شد، از دنیایی که در مقابل خود دید سرخورده می‌شود و یک تیم از جهش‌یافته‌های قدرتمند گرد هم می‌آورد. در گروه آپوکالیپس، مگنتوی دلسرد (با بازی مایکل فسبندر) حضور دارد که می‌خواهد انسان‌ها را پاکسازی و دنیایی جدید خلق کند. هنگامی که سرنوشت زمین در خطر قرار می‌گیرد، ریون (با بازی جنیفر لارنس) با کمک پروفسور ایکس (با بازی جیمز مک آووی) باید گروهی از مردان ایکس جوان را برای مقابله با بزرگترین تهدید خود هدایت کنند.

مردان ایکس: آپوکالیپس در تاریخ ۲۷ می ۲۰۱۶ (۷ خرداد ۱۳۹۵) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد و پس از آن ولورین 3 (Wolverine 3) در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) و سه فیلم نامشخص دیگر از دنیای مردان ایکس در تاریخ‌های ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶)، ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) و ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) اکران می‌شوند.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده