نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۴

تماشا کنید:‌ مجموعه Batman: Return to Arkham رسما تایید شد

امروز شرکت برادران وارنر مجموعه Batman: Return to Arkham‌ را تأیید کرد. این مجموعه شامل نسخه ریمستر شده بازی‌های Batman: Arkham Asylum  و Batman: Arkham City است که در روز ۵ مرداد منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

امروز شرکت برادران وارنر با انتشار تریلری  مجموعه Batman: Return to Arkham را معرفی کرد. این بازی نسخه ریمستر شده بازی‌های Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City است که به صورت باندل برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. مجموعه Batman: Return to Arkham با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در روز ۵ مرداد عرضه خواهد شد. چندی پیش شایعاتی پیرامون ساخته شدن این کالکشن ارائه شده بود که حال رسما تایید شده‌اند.

براساس اعلام استودیو، این بازی با موتور بازی‌سازی آنریل 4 ریسمتر شده است و به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که دو نسخه اول از سری آرکام را تجربه کنند. این بازی حاوی نسخه بازی سال و تمامی محتواهای قابل دانلود عرضه شده برای این دو بازی خواهد بود. شرکت برادران وارنر اعلام کردند که گرافیک بازی‌ها در این مجموعه پیشرفت کرده است و تمامی مدل‌ها و محیط‌های بازی ارتقا پیدا کرده‌اند؛ به‌علاوه بازیکنان متوجه پیشرفت نورپرد‌ازی، افکت و سایه‌ها خواهند شد.

بازی Batman: Atkham Asylum در سال ۲۰۰۹ توسط استودیو راک‌استدی ساخته شد که بتمن جوکر را به تیمارستان آرکام می‌برد اما با وقوع اتفاقاتی جوکر با کمک دستیارش هارلی کوئین از تیمارستان فرار می‌کند. همچنین بازی Batman: Arkham City در سال ۲۰۱۱ توسط همین استودیو ساخته شد که داستان بازی بعد از جریانات تیمارستان آرکام است که جوکر جرم و جنایت را به شهر گاتهام بازمی‌گرداند. شما می‌توانید تریلر معرفی مجموعه Batman: Return to Arkham را در پایین تماشا کنید:

|

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده