نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۷

فیلم اختصاصی هارلی کویین ساخته می‌شود

پس از محبوبیت شخصیت هارلی کویین با بازی مارگو رابی، در تریلرهای اخیر فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad)، حال کمپانی برادران وارنر تصمیم دارد فیلمی براساس این شخصیت تولید کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق گفته هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر در حال کار بر روی فیلمی با محوریت شخصیت‌های زن دنیای DC است که هارلی کویین، ستاره فیلم جوخه انتحاری، هم در بین آن‌ها حضور خواهد داشت. طبق این گزارش، مارگو رابی برای بازی در نقش هارلی کویین و همچنین به عنوان تهیه کننده در این فیلم فرعی که هنوز نام آن مشخص نیست، حضور خواهد داشت. هالیوود ریپورتر می‌گوید در این فیلم قهرمانان دیگری مانند Batgirl و Birds of Prey نیز حضور خواهند داشت و همچنین نویسنده تعیین شده برای این فیلم یک زن است.

با اینکه کمپانی‌های برادران وارنر و DC تاکنون در رابطه با شخصیت‌های حاضر در این فیلم توضیحی ارائه نکرده‌اند ولی بنظر می‌رسد سازندگان علاقه بیشتری برای حضور چهره‌های دیگر مجموعه بتمن، از جمله شخصیت‌های منفی مانند Poison Ivy دارند. دی‌سی در حال کار بر روی تولید محتوای بیشتر در راستای جلب مخاطبان زن، از جمله خلق یک کتاب کمیک جدید به نام DC SuperHero Girls است.

تاکنون صحبت رسمی در مورد اینکه آیا فیلم مستقل هارلی کویین مانند فیلم  بتمن و سوپرمن بخشی از جهان سینمایی DC خواهد بود یا نه، عنوان نشده است. بتمن با بازی بن افلک در فیلم جوخه انتحاری حضور دارد، بنابراین دلیلی وجود ندارد که این فیلم بخشی از این جهان نباشد. اگر مشکلی وجود نداشته باشد، این عامل مناسبی برای حضور تعداد زیادی ابرقهرمان و ضدقهرمان زن در فیلم‌های آینده لیگ عدالت است.

رابی برای نخستین بار در نقش هارلی کویین در کنار جرد لتو، ویل اسمیت، کارا دلیوین،  جوئل کینمن و بن افلک به کارگردانی دیوید آیر  در  فیلم جوخه انتحار حضور پیدا می‌کند.

فیلم جوخه انتحاری قرار است در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) اکران شود.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده