// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

رقابت دوستانه به بازی Clash of Clans اضافه خواهد شد

طبق بیانیه‌ی منتشر شده توسط سوپرسل، این شرکت فنلاندی خبر از آمدن ویژگی «چالش دوستانه» به بازی Clash of Clans داده است. این ویژگی در گذشته در کلش رویال، دیگر بازی پلتفرم موبایل کمپانی سوپرسل ارائه شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سوپرسل با انتشار بیانیه‌ای از الحاق ویژگی چالش دوستانه به کلش آف کلنز در بروزرسانی آینده این بازی خبر داده است. با کمک قابلیت جدید اعضای حاضر در یک گروه قادر هستند تا برای تمرین، رقابت یا تنها سرگرمی رقابتی را برای حمله به روستا‌های یکدیگر«بدون صرف سکه» انجام دهند. این رقابت‌ها کاملا دوستانه بوده و بازیکنان نیروها و جادوهای خود را با پایان حمله از دست نخواهند داد. از سویی دیگر شخصی که در این چالش دوستانه مورد حمله قرار گرفته نیز با پایان حمله نیازی به بازسازی روستا مانند ترمیم تله‌ها ندارد. علاوه بر این، هیچ یک از طرفین پاداش، کاپ یا منابعی را بدست نیاورده یا از دست نخواهند داد.

طبق گفته‌ی سوپرسل، با انتشار بروزرسانی جدید گزینه‌ای در بالای قسمت چت با نام «Challenge» افزوده می‌شود که بازیکنان می‌تواند با انتخاب روستای حال حاضر خود یا یکی از روستاهای ذخیره شده اقدام به دعوت از اعضای گروه کنند. در این هنگام یکی از اعضای گروه می‌تواند با پذیرفتن رقابت به چیدمان انتخاب شده توسط شما حمله کند. در این میان همانطور که اشاره شد هیچ سود یا زیانی متوجه طرفین نخواهد بود. در صورتی که بازیکنی در قلعه کلن خود نیرویی داشته باشد این نیروها نیز به حالت دفاعی در می‌آیند. نیروهای کلن کستل با پایان رقابت از بین نخواهند رفت.

در هنگام پذیرفتن رقابت، نیروهایی که در لحظه در کمپ بازیکنان حاضر باشند قابل استفاده در حمله خواهند بود. با پایان حمله یا در همان لحظه سایر اعضای گروه قادر به تماشای زنده‌ی حمله هستند.

به نظر می‌رسد اکنون با الحاق این ویژگی فرصتی مناسب برای آزمایش پایگاه‌های چیده شده یا کسب تجربه‌ی بیشتر فراهم شده است. با توجه به کاملا رایگان بودن قابلیت فوق، احتمالا بازیکنان زمان بسیاری را صرف رقابت با یکدیگر خواهند کرد. هرچند سوپرسل زمان دقیق انتشار بروزرسانی آینده کلش آف کلنز را اعلام نکرده، با این حال این شرکت تا زمان انتشار بروزرسانی جدید امکان افزایش سرعت کالکتورهای بازی را تنها با یک الماس (Gem) داده است.

در خبری هم‌راستا، سوپرسل اخیرا نیز با انتشار یک بروزرسانی، تغییراتی را در زمان آموزش نیروها ایجاد کرد. این بروزرسانی که با نام متعادل‌سازی زمان آموزش نیروها منتشر شد تغییراتی را در سرعت حمله بوئلر و همچنین ساخت نیروهای دارک به شرح زیر ایجاد می‌کند:

  • تمامی جادوها دو برابر سریعتر تولید می‌شوند.
  • آموزش دراگون، ویچ و وال‌بریکر دو برابر سریعتر صورت می‌گیرد.
  • آموزش گولم، لاوا هاند و پکا سه برابر سریعتر صورت می‌گیرد.
  • بازگشت سلامت قهرمان‌ها بسیار سریعتر از قبل خواهد بود.
  • آموزش سریعتر برای بالون، ویزارد، هیلر، والکری و همچنین بوئلر نیز اعمال شده است.
  • از این پس، بوئلر حمله اول خود را سریعتر انجام می‌دهد.
  • به ویژه در لیگ‌های بالا حداکثر زمان مورد نیاز برای جستجوی حریف از ۵ دقیقه به ۳۰ دقیقه افزایش یافته است.

دیدگاه شما در رابطه با الحاق قابلیت «چالش یا رقابت دوستانه» چیست؟‌ آیا این ویژگی برای بازگشت به بازی کلش آف کلنز کافی است‌؟ شما انتظار چه تغییراتی را در این بازی دارید؟

منبع: Clash of Clans د


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده