نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

استودیو سازنده Dying Light در حال توسعه دو بازی جدید است

تک‌لند، استودیو سازنده بازی موفق Dying Light، رسما اعلام کرده که دو بازی در حال ساخت دارد که یکی از آن‌ها یک IP کاملا جدید است. با زومجی همراه باشید.

پاول مارچوکا، رییس و بنیان‌گذار استودیو TechLand، اخیرا طی مصاحبه‌ای با سایت گیم پرِشیر، اعلام کرد که استودیو در حال کار روی دو بازی جدید است:

ما در حال حاضر مشغول ساخت دو بازی هستیم. بودجه مجموع این دو در حدود ۷۷ میلیون دلار خواهد بود؛ به همین دلیل می‌توان آن‌ها را بازی‌هایی بزرگ (AAA) معرفی کرد.

این دو بازی توسط شعبه‌های وروتسواف و ورشو استودیو تک‌لند ساخته می‌شوند و استودیو ونکوور این استودیو هم از هر دو بازی حمایت خواهد کرد. سازندگان قصد دارند تا هر دو بازی را طی دو سال آینده عرضه کنند. ماروچوکا در ادامه صحبت‌های خود همچنین اعلام کرد که یکی از این بازی‌ها، یک IP کاملا جدید خواهد بود:

IP جدید ما بزرگ و جهان باز با المان‌هایی از سبک نقش آفرینی خواهد بود. این بازی، هم شامل بخش تک‌نفره و هم حالت همکاری چند‌نفره (Co-Op) خواهد بود و هیچ ارتباطی با بازی Hellraid ندارد.

البته پروژه دوم استودیو تک‌لند، می‌تواند ادامه‌ای برای Dying Light یا Hellraid باشد؛ چرا که چندی پیش این استودیو اعلام کرد Hellraid را لغو نکرده و برنامه‌های زیادی برای ساخت آن دارد. مارچوکا همچنین در بخش پایانی صحبت‌های خود اعلام کرد که با وجود پشتیبانی از بازی Dying Light، دیگر قرار نیست محتویات جدیدی برای آن عرضه شود.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی