نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

جاش دوهامل در فیلم Transformers: The Last Knight حضور خواهد داشت

جاش دوهامل، بازیگری که در سه نسخه از مجموعه فیلم‌های تبدیل شوندگان ساخته مایکل بی حضور داشت، قرار است پس از عدم حضور در فیلم چهارم این مجموعه، برای فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) دوباره به این سری بازگردد.

جاش دوهامل که در سه فیلم از چهار فیلم مجموعه تبدیل شوندگان در نقش سرگرد لناکس حضور داشت، قرار است بعد از تبدیل شوندگان: تاریکی ماه (Transformers: Dark of the Moon) که در سال ۲۰۱۱ اکران شد و عدم حضور در فیلم چهارم این مجموعه، در فیلم پنجم این سری یعنی تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه حضور پیدا کند. سرگرد لناکس مسئول رسیدگی به وسایل نقلیه تبدیل شوندگان از فیلم اول بود. همچنینن فیلم سوم این مجموعه آخرین حضور شایا لابوف در این سری فیلم‌ها بوده است. به‌علاوه مایکل بی برای کارگردانی فیلم پنجم بازخواهد گشت و مارک والبرگ، بازیگر فیلم چهارم، نیز در این قسمت حضور خواهد داشت.

مایکل بی در توئیتی که امروز منتشر کرده است، به شوخی از دوهامل پرسید آیا هنوز بلد است راه خود را به صحنه فیلمبرداری پیدا کند یا خیر! همین چند روز پیش بود که اعلام شد پنجمین فیلم سری The Last Knight نام خواهد داشت. این فیلم در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

برای مشاهده تیزر معرفی تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه می‌توانید از این لینک استفاده کنید. چندی پیش نیز به اطلاع شما رساندیم که رابرت کرکمن دیگر در ساخت مجموعه تبدیل شوندگان دخالتی نخواهد داشت. همچنین در گذشته خبر دادیم قرار است اولین فیلم فرعی این سری درباره شخصیت بامبل بی ساخته شود.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده