نویسنده: deleted account
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸

تایید عرضه سه DLC برای بخش تک نفره Homefront: The Revolution

کمپانی دیپ سیلور اعلام کرد که سه بسته الحاقی برای بخش تک نفره بازی Homefront: The Revolution عرضه خواهد شد که DLC برنامه‌ریزی شده برای سال ۲۰۱۷، بسیار بزرگ و پرمحتوا است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی دیپ سیلور، ناشر بازی Homefront: The Revolution، رسما اعلام کرد که برنامه‌های ویژه‌ای برای عرضه بسته‌های الحاقیِ مربوط به بخش تک‌نفره این بازی دارد. طبق گفته دیپ سیلور، بازی Homefront: The Revolution قرار است سه عدد بسته الحاقی مرتبط با بخش تک‌نفره دریافت کند. در این بین اعلام شد که سومین بسته الحاقی قرار است در سال ۲۰۱۷ عرضه شود و بهتر و بزرگ‌تر از دو بسته الحاقی قبلی باشد.

دو بسته الحاقیِ اول که «صدای آزادی» (The Voice of Freedom) و «دستاورد» (Aftermath) نامیده شده‌اند، قرار است مناطق جدید را برای کشف به بازی اضافه کنند؛ اما این تمام ماجرا نیست و به گفته Deep Silver، این دو بسته الحاقی قرار است در خود چند ساعت از گیم‌پلی بخش تک‌نفره بازی را جای دهند که این چند ساعت، تکمیل‌کننده‌ی ۳۰ ساعت گیم‌پلی بازی محسوب می‌شود.

روند انتشار بسته‌های الحاقی به سال ۲۰۱۷ نیز کشیده خواهد شد و قرار است در این سال، بسته الحاقیِ سوم تحت عنوان «فراتر از دیوارها» (Beyond The Walls) منتشر شود که به مراتب بزرگ‌تر از دو بسته الحاقی قبلی محسوب می‌شود. تا به این لحظه، اطلاعات بیشتری از این بسته الحاقی منتشر نشده است.

افرادی که Expansion Pass بازی را خریداری کنند، به هر سه بسته الحاقی بخش داستانی دسترسی خواهند داشت. در حال حاضر Expansion Pass بازی را فقط می‌توان از طریق خرید باندل ۸۰ دلاری Freedom Fighter بازی تصاحب کرد. البته احتمالا در آینده قیمت خرید مجزای آن هم اعلام خواهد شد.

اولین بسته الحاقی بازی در ژوئن (خرداد - تیر ۹۵) امسال عرضه خواهد شد و قرار است تعدادی مرحله به بخش Co-Op بازی اضافه کند. استودیو دمباستر  گفته است که این بسته الحاقی در نظر دارد محتوای با کیفیتی و عالی را بدون هیچ هزینه اضافی در سال اول، در اختیار کاربران قرار دهد.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده