// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

شخصی در کمتر از ۵ ساعت بازی DOOM را در آخرین درجه سختی تمام کرد

زِرو مَستر، کاربر یوتیوب، با به چالش کشیدن خود بازی DOOM را برروی درجه اولترا نایتمر در کمتر از ۵ ساعت بدون کشته شدن تمام کرده است.  در درجه اولترا نایتمر در صورت کشته شدن باید بازی را از اول آغاز کنید. در ادامه با زومجی همراه باشید.

آخرین درجه سختی Doom را حتی سازندگان بازی هم نمی‌توانند تمام کنند؛‌ این تیتری بود که مدتی قبل با انتشار برروی خروجی بسیاری از رسانه‌ها باعث هیجان طرفداران Doom شده بود. وجود حالتی در بازی که حتی خود سازندگان نیز نتوانند آن را به پایان برسانند بدون شک بهترین گزینه برای به چالش کشیدن گیمر‌های حرفه‌ای محسوب می‌شود.

اکنون اما Zero Master، کاربر یوتیوب، با انتشار ویدیویی از اتمام بازی Doom در سخت‌ترین درجه بازی خبر داده است. به اعتقاد وی،  این اولین ویدیوی کامل تمام کردن Doom برروی درجه اولترا نایتمر در سطح جهان محسوب می‌شود. هرچند زرو مستر تأکید می‌کند که تماشای ویدیو به خودی خود سرگرم‌کننده ترین نخواهد بود با این حال، در صورت علاقه می‌توانید این ویدیوی ۴ ساعت و ۴۷ دقیقه‌ای را از طریق کانال یوتیوب Zero Master تماشا کنید.

این کاربر اشاره کرده که در بازی لحظاتی پیش آمده که فقط با اتکا به خوش شانسی زنده مانده است و در ویدیو مذکور هم می‌توانید چنین لحظاتی را مشاهده کنید. Zero Master اکنون با موفقیت در بازی Doom، قصد دارد در مرحله بعدی، بازی کلاسیک Doom 2 را برروی حالت نایتمر در کمتر از ۲۳ دقیقه به پایان برساند. حالت نایتمر سخت‌ترین درجه بازی Doom 2 محسوب می‌شود. رکورد حال حاضر این بازی ۲۳ دقیقه و ۶ ثانیه است که می‌توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید.

این بازیکن، برای تمام کردن حالت اولترا نایتمر، Doom جدید را روی پایین‌ترین تنظیمات با کمترین میدان دید (FOV) بازی کرده‌ است. با این حال در صورت علاقه به تماشای بازی با کارت گرافیک جدید انویدیا GTX 1080 و روی ۲۰۰ فریم بر ثانیه می‌توانید ویدیو زیر را تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده