نویسنده: deleted account
// شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹

بازی موبایل Assassin's Creed Identity برای اندروید منتشر شد

با اینکه امسال قرار نیست شاهد بازی‌ای از مجموعه Assassin's Creed برای کنسول‌ها و پی سی باشیم، اما بازار اساسینز‌های گوشی‌ها (!) هنوز داغ است. به تازگی اعلام شده است که بازی Assassin's Creed Identity برای پلتفرم اندروید نیز منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

امروز کمپانی یوبیسافت با عرضه‌ یک بروزرسانی بزرگ برای بازی Assassin's Creed Identity، رسما آن را برای دستگاه‌های مبتنی بر پلتفرم اندروید نیز منتشر کرد. این بازی در ماه فوریه (بهمن) برای پلتفرم iOS منتشر شده بود؛ لازم به ذکر است که علاقه‌مندان می‌توانند با قیمت ۵ دلار بازی Assassin's Creed Identity را اندروید یا iOS تهیه کنند.

نکته‌ی مهمی که درمورد نسخه‌ی اندروید بازی وجود دارد این است که تنها دستگاه‌هایی که بر روی آن‌ها اندروید ۴.۱ یا جدیدتر نصب شده باشد، قادر به اجرای این بازی خواهند بود.

این بروزرسانی که Forlì نام گرفته است، ماموریت جدیدی تحت عنوان  A Crimson Sunset را به بخش داستانی بازی اضافه می‌کند. یوبی‌سافت در توضیحات این بروزرسانی بزرگ اعلام کرد که قرار است چهار ماموریت دیگر نیز با این بروزرسانی به بازی اضافه شوند:

بازیکنان قادر خواهند بود در یک نقشه از بازی Assassin's Creed II و یک نقشه از Assassin's Creed Brotherhood در دو حالت به‌ نام‌های Dusk و Siege  به کشف [اطلاعات و نکات مخفی] بپردازند. به علاوه قرار است با این بروزرسانی، چهار ماموریت اصلی برای بخش داستانی به بازی اضافه شوند و در کنار ماموریتِ قراردادی Crow Hunt قرار گیرند.

یوبیسافت در ادامه گفت که این بروزرسانی قرار است بخش چالش‌های روزانه بازی Assassin’s Creed Identity را بهبود ببخشد و پک‌ها و لباس‌های جدیدی را نیز به آن اضافه کند. با نصب این بروزرسانی، پشتیبانی از Weibo و Uplay نیز به بازی اضافه می‌شود و شما را قادر می‌سازد تا با دستگاه‌های دیگر بازی کنید. بروزرسانی Forlì این بازی حدوداً ۲ دلار قیمت دارد.

|

Assassin’s Creed Identity که در سال ۲۰۱۴ در چند نسخه محدود منتشر شده بود، اولین بازی سبک نقش آفرینی از مجموعه فرقه قاتلین (نه اولین بازیِ این مجموعه) است که برای موبایل‌ها منتشر شده است. در Identity می‌توانید اساسین خود را بسازید و با استفاده از چهار کلاس موجود که Berserker و Shadow Blade و Trickster و Thief نام دارند، او را شخصی‌سازی کنید و سپس او را وارد میدان مبارزه کنید؛ میدان مبارزه‌ای که در دوران رنسانس ایتالیا به وقوع می‌پیوندد.

برای دانلود این بازی می‌توانید به آیتونز یا گوگل پلی مراجعه کنید.

همانطور هم که ذکر شد امسال خبری از عرضه «بازی‌ای» از مجموعه فرقه قاتلین نخواهد شد؛ این در حالی است که در دسامبر امسال قرار است علاقه‌مندان شاهد عرضه فیلم سینمایی این مجموعه باشند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده