نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۴

پوستر جدید فیلم Assassin’s Creed منتشر شد

 پس از انتشار اولین تریلر فیلم Assassin’s Creed، سازندگان فیلم پوستر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند تا تنور تبلیغات این فیلم داغ‌تر شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یوبی سافت موشن پیکچرز و کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی از فیلم فرقه اساسین‌ (Assassin’s Creed) را منتشر کرده‌اند، که در آن شخصیت اصلی فیلم با بازی مایکل فاسبندر در بالاترین قسمت شهر ایستاده است.

فیلم Assassin’s Creed  برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر سال جاری (۱ دی) برنامه ریزی شده است،  فاسبندر در نقش مردی به نامه «کالیوم لیچ» در زمان حال بازی می‌کند که متوجه می‌شود از اجدادیک آدمکش در قرن ۱۵ میلادی است. او با استفاده از تکنولوژی به آزاد کردن و بهره‌جویی  خاطرات ژنتیکی می‌پردازد که لینچ قادر به استفاده از دانش و مهارت به دست آمده از گذشته خود برای غلبه بر «سازمان قدرتمند تمپلار» در زمان حال است.

Assassin's Creed: The Movie Poster

پت کرالی، تهیه کننده اجرایی فیلم Assassin’s Creed، گفته بود این فیلم ۶۵ درصد زمان خود را درزمان حال و ۳۵ درصد آن را در قرن پانزدهم در اسپانیا سپری خواهد کرد.  این فیلم تغییر رویه کوچکی نسبت به  بازی Assassin's Creed داشته است،  اگرچه اعضای فیلم به دنبال اثبات این هستند که آنها درک درستی از بازی Assassin's Creed داشته‌اند. جاستین کرزل، کارگردان فیلم، می‌گوید:

بازی Assassin's Creed کاملا سینمایی است و جلوه‌های بسیار زیبایی دارد. هدف ما در ساخت فیلم این بود که این ویژگی‌ها را حفظ کنیم و در عین حال یک تجربه جدید هم خلق کنیم.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده