نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تصاویری از مجموعه Batman: Return to Arkham منتشر شد

شرکت برادران وارنر تصاویر جدیدی از مجموعه Batman: Return to Arkham منتشر کرد. در این تصاویر گرافیک بازی تغییرات قابل توجهی نسبت به نسخه‌های اصلی داشته است. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

هفته گذشته شرکت برادران وارنر با انتشار تریلری مجموعه ‌Batman: Return to Arkham را تأیید کرد. مجموعه Batman: Return to Arkham نسخه ریمستر شده بازی‌های Batman: Arkham Asylum و Batman: Arkham City‌ استودیو راک‌استدی است که در روز ۵ مرداد برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با قیمت ۴۹/۹۹ دلار منتشر خواهد شد.

امروز شرکت برادران وارنر تصاویر جدیدی از مجموعه Batman: Return to Arkham منتشر کرده است. این تصاویر در مقایسه با نسخه‌های اصلی که برای کنسول‌های نسل هفتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، تغییرات قابل توجهی کرده است. مجموعه Batman: Return to Arkham با موتور بازی‌سازی آنریل 4 ریمستر شده که باعث تغییرات زیادی در گرافیک بازی شده است. با این تغییرات گرافیکی مدل‌ها و محیط‌های بازی چشم‌نواز و زیبا شده‌اند که براساس ادعای شرکت برادران وارنر بازیکنان متوجه پیشرفت نورپردازی، افکت و سایه‌ها خواهند شد. شما می‌توانید در پایین تصاویر مقایسه‌ای نسخه ریمستر شده با نسخه اصلی  را ببینید:

Batman Return to Arkham - Comparison (3)Batman Return to Arkham - Comparison (2)

Batman Return to Arkham - Comparison (1)Batman Return to Arkham - Comparison (4)

Batman Return to Arkham - Comparison (5)Batman Return to Arkham - Comparison (6)

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده