نویسنده: نیما فرشین
// شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۱

معرفی بازی موبایل «DUAL»؛ برخورد نزدیک از نوع دو نفره

DUAL یک بازی اندروید و iOS است که توسط استودیو Seabaa توسعه یافته و می‌تواند با گیم‌پلی نوآورانه و دو نفره‌ی خود شما را سرگرم کند. در ادامه شرح مختصری از ویژگی‌های این بازی را می‌خوانید. با زومجی همراه باشید.

خلاقیت تنها عاملی است که باعث شده بازی‌های ویدیویی تا به امروز دوام بیاورند و حتی تبدیل به تهدیدی برای صنعت سینما شوند. اگر به بازی‌های ویدیویی در بیست سال اخیر نگاهی بیاندازیم، به راحتی می‌توانیم شاهد تغییر و تحولات این آثار و پلتفرم‌هایی که آن‌ها را به اجرا در می‌آورند باشیم. اما جدا از بخش بصری که این روزها بسیار پر جزئیات‌ و تکنیکی‌تر به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، گیم‌پلی بازی‌ها نیز دچار تغییر تحولات بسیاری شده‌اند و در برخی از بازی‌ها آنقدر شاهد نوآوری هستیم که نمی‌توان از آن‌ها به راحتی گذشت. گاهی اوقات حتی یک بازی موبایل ساده نیز می‌تواند با نوآوری‌های خود آنقدر سرگرم‌کننده ظاهر شود که نتوان از بازی کردن آن برای ساعاتی متمادی دست کشید. DUAL نیز یکی از این دسته از بازی‌ها است که در کنار ظاهر ساده خود از پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به یک بازی سرگرم کننده روی پلتفرم موبایل برخوردار است.

dual

DUAL یک بازی دو بعدی ساده است که از لحاظ بصری شباهت بسیار زیادی به بازی‌‌های قدیمی دارد. اما یک تفاوت ویژه در بخش گیم‌پلی آن سبب می‌شود از DUAL به عنوان یک بازی متفاوت و خاص یاد کنیم. بازی DUAL برخلاف بسیاری از بازی‌های موبایل یک بازی دو نفره است و دشمنی که در مقابل شما ظاهر می‌شود همان دوست یا رقیبی است که در حال بازی کردن با او هستید. اما برای بازی کردن DUAL به دو گوشی هوشمند نیاز دارید و کافی است با اتصال هر دو دستگاه از طریق بلوتوث یا وای‌فای به یکدیگر متصل شوید و با هم به رقابت بپردازید. روند گیم‌پلی بازی به طوری طراحی شده که باید هر دو کاربر گوشی‌های هوشمند خود را رو به روی یگدیگر قرار دهند و با شلیک به سفینه حریف، برای نابودی ناو فضایی  وی تلاش کنند. DUAL بسیار سرگرم کننده و نوآورانه است و اگر به دنبال یک بازی دو نفره برای موبایل‌های خود هستید، این اثر می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده