نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۲

دیزنی یک اپلیکیشن تماشای فیلم برای هدست های واقعیت مجازی منتشر کرد

شرکت دیزنی اپلیکشین تماشای فیلم Disney Movies VR  را برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر کرد که با استفاده از این اپلیکشین می‌توان به دنیای فیلم‌های جنگ‌ستارگان و انتقام‌جویان سفر کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز شرکت دیزنی یک اپلیکیشن فیلمی رایگان با نام Disney Movies VR را برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر کرد. با این اپلیکیشن می‌توان به دنیای چند فیلم اخیر استودیو دیزنی سفر کرد. این اپلیکیشن هم‌اکنون برای هدست‌های واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو و آکیولس ریفت در شبکه استیم قابل دانلود است.

در  اپلیکیشن Disney Movies VR می‌توان به جهان فیلم‌هایی مثل کتاب جنگل (Jungle Book)، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) و جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) سفر کرد، اما صاحبان هدست‌ها نمی‌توانند نسخه کامل این فیلم‌ها را دانلود کنند و فقط به بخش‌های تعیین شده‌ای از فیلم‌ها دسترسی خواهند داشت. به هر حال این راه جدیدی برای تجربه محیط و جو فیلم‌های ساخته شده استودیو Disney است.

این اپلیکیشن، اولین اپلیکیشنی است که بعد از بسته شدن شرکت آوالانچ سافت‌ور توسط دیزنی منتشر شده است. سازنده اپلیکشین Disney Movies VR، والت دیزنی استودیوز است و توسط هیچکدام از استودیو‌های داخلی شرکت دیزنی ساخته نشده است.

منبع: Polygon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده