نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۱

مایکل کیتون در فیلم اختصاصی مرد عنکبوتی حضور خواهد داشت

چندی پیش اعلام شده بود مایکل کیتون در حال مذاکرات با مارول برای نقش منفی فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) است. گرچه مذاکرات بی نتیجه بودند اما گفته شده در حال حاضر کیتون به مراحل نهایی مذاکراتش رسیده است.

اولین حضور تام هالند در دنیای سینمایی مارول به عنوان مرد عنکبوتی/پیتر پارکر در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) اتفاق افتاد. قرار است مرد عنکبوتی فیلم اختصاصی خود را با عنوان مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در سال ۲۰۱۷ داشته باشد. این فیلم قرار است توسط یان واتس، کارگردان فیلم سینمایی ماشین پلیس (Cop Car)، و جان فرانسیس دیلی و جاناتان ام گلد استاین، نویسندگان رئیس‌های وحشتناک (Horrible Bosses) و تعطیلات (Vacation)، ساخته شود.

چندی پیش خبر دادیم مایکل کیتون در حال مذاکره با مارول برای اجرای نقش منفی مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه است، اما در نهایت این پیشنهاد را رد کرد. حال به نظر می‌رسد نظرش را عوض کرده است. در گزارش هالیوود ریپورتر آمده است که کیتون در حال انجام مذاکرات نهایی برای ایفای نقش آنتاگونیست اصلی مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه است. این خبر که توسط ورایتی نیز تایید شده است یعنی کیتون قرار است به رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک/مرد آهنی و ماریسا تومی در نقش زن عمو می بپیوندد. لارا هریر، تونی ریوولوری و زندیا نیز احتمالا قرار است نقش هم کلاسی‌های دبیرستانی پیتر پارکر در این فیلم را ایفا کنند.

همچنین شایعه شده است که بازیگر سابق نقش بتمن قرار است نقش آدرین تومز ملقب به کرکس، یکی از دشمنان قدیمی مرد عنکبوتی را در فیلم بازی کند. این اولین باری نیست که همچین شایعه‌‍ای منتشر شده است. چندی پیش نیز گفته شده بود که قرار است پیتر پارکر در دبیرستان با کرکس بجنگد. در ابتدا جان مالکوویچ قرار بود در فیلم لغوشده‌ی مرد عنکبوتی ۴ به کارگردانی سم ریمی نقش کرکس را ایفا کند. همچنین گفته شده آدرین تومز در این فیلم قرار است لباس کرکس خود را از تکنولوژی بیگانه‌ها که پس از حمله‌ی آن‌ها به نیویورک در فیلم انتقام جویان (The Avengers) بدست آورده است، بسازد. تونی استارک هم قرار است نقش یک مربی را برای مرد عنکبوتی  ایفا کند و بهبودهای مختلفی به لباسش اضافه کند.

 مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۶ روانه‌ی سینما خواهد شد. دیگر فیلم‌های مهم دنیایی سینمایی مارول مانند  ثور: راگنوراک (Thor: Ragnarok) در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۶، پلنگ سیاه (Black Panther) در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت 1 (Avengers: Infinity War Part 1) در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) در تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۹۷، کاپیتان مارول در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ و انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت 2 (Avengers: Infinity War Part 2) در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ اکران خواهند شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده