نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹

بخش Forge بازی Halo 5: Guardians بطور رایگان برای ویندوز 10 عرضه خواهد شد

استودیوی 343 اینداستریز «343 Industries» به تازگی اعلام کرده که نسخه‌ی مخصوص بخش Forge بازی  Halo 5 برای ویندوز 10 عرضه می‌شود. این بخش که برای ساخت نقشه توسط کاربرها استفاده می‌شود روی ویندوز 10 از ماوس و کیبورد پشتیبانی خواهد کرد.

چندین سال است که خالقین محتویات جدید در بازی Halo کارهای شگفت آوری را با استفاده از بخش Forge انجام می‌دهند. اخیراً مایکروسافت تغییراتی را در ابزارهای این بخش ایجاد کرده است تا سطحی از دقت را به افراد خلاق ارائه بدهد که هیچگاه تصورش را هم نمی‌کردند.

در ادامه‌ی امسال بخش فورج بازی  Halo 5: Guardians به طور رایگان روی ویندوز 10 در دسترس قرار خواهد گرفت. گیمرها می‌توانند از این ابزار برای ساخت نقشه و آزمایش آنها روی رایانه‌های خودشان استفاده کنند. نقشه‌های ساخته شده با رایانه را می‌توان در بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان استفاده کرد.

مهمترین نکته‌ی این رونمایی این است که بخش فورج روی پی‌سی از ماوس و کیبورد هم پشتیبانی می‌کند. به جای اینکه گیمرها  همه چیز را با کنترلر ایکس‌باکس وان و در حالتی خسته کننده‌تغییر دهند، آن‌ها قادر خواهند بود با بکارگیری ماوس و کیبورد با همان دقت و توجهی که انتظارش را دارند به تصحیح مراحل خودشان بپردازند. خبر بهتر این است که نسخه‌ی ویندوز 10 فورج از رزلوشن 4K نیز پشتیبانی خواهد کرد.

هر چند این بخشی از بازی هیلو 5 روی ویندوز 10 است، به هیچ عنوان نشان دهنده‌ی عرضه‌ی Halo 5 روی ویندوز 10 نیست. این تنها مجموعه ابزاری است که در یک پلتفرم دیگر، به امید بهبود تجربه‌ی بازی برای کاربران ایکس‌باکس وان عرضه شده است. از این منظر، این یک محتوای اضافی عالی است. بنابراین منتظر عرضه‌ی Halo 5: Guardians روی ویندوز 10 نباشید که ناامید خواهید شد.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده