// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۴

IO اینتراکتیو علاقه‌مند به ساخت ریمستر بازی Hitman: Blood Money است

با توجه به سوال و جواب صورت گرفته برروی توئیتر رسمی مجموعه Hitman، استودیوی آی اُ اینتراکتیو (IO Interactive) پرده از علاقه توسعه‌دهندگان برای ارائه ریمستر بازی Blood Money برداشته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مجموعه هیتمن با داستان‌های مامور ۴۷ برای سال‌های متمادی در لیست محبوب‌ترین شخصیت‌ها و بازی‌های صنعت‌ بازی‌سازی قرار داشته و اخیرا نیز شاهد انتشار مجموعه‌ای اپیزودی با نام Hitman از این سری بوده‌ایم. با این حال، این به معنی فراموش شدن گذشته توسط طرفداران بی‌شمار این سری پر طرفدار نیست.

یکی از موفق‌‌ترین و بیادماندنی‌ترین نسخه‌های این سری Hitman: Blood Money نام برد. این بازی در سال ۲۰۰۶ با انتشار برروی پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس و بعد‌ها ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند. محبوبیت Blood Money و دیگر بازی‌های هیتمن تا جایی پیشرفت که در سال ۲۰۱۳ شاهد پورت سه‌گانه‌ای زیبا تحت نام HD Trilogy برای پلی‌استیشن 3 بودیم.

در نتیجه، همین محبوبیت کافی بود تا شخصی از طریق توئیتر رسمی Hitman از IO Interactive بپرسد که آیا این استودیو علاقه‌ای به ریمستر بازی Blood Money دارد یا خیر؟ این پرسش البته پاسخ زیر را به همراه داشت:

بله، ما این موضوع را در نظر گرفته‌ایم. Blood Money یک بازی بسیار دوست‌داشتنی است و ما می‌خواهیم عدالت را در مورد آن انجام دهیم. هرچند اکنون تمرکز برروی ساخت بازی جدید است.

شاید این تنها یک پاسخ سربسته برای عدم رد این موضوع باشد؛ با این حال، نمی‌توان در نسل ریمستر‌ها، انتشار ریمستر Blood Money را منتفی دانست.

دیدگاه شما در این رابطه چیست؟ آیا علاقمند به دیدن یک مجموعه جدید در سری هستید یا ترجیح می‌دهید باری دیگر در بازی Blood Money به انجام ماجراجویی تکراری اما با کیفیت بالاتر بپردازید؟

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده