// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۳

تماشا کنید: دومین تریلر فیلم Star Trek Beyond

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ اکران فیلم «پیشتازان فضا: فراتر» (Star Trek Beyond) در یکم مرداد ماه سال جاری (۲۲ ماه ژولای)، اخبار و تریلرهای بیشتری از آن منتشر می‌شود. با زومجی همراه باشید و جدیدترین تریلر سومین نسخه از این مجموعه‌ی محبوب را مشاهده کنید.

به تازگی و در قالب مراسمی که طرفداران مجموعه‌ی پیشتازان فضا در استودیو پارامونت پیکچرزِ شهر لوس آنجلس برگزار کرده بودند، دومین تریلر از سومین فیلم مجموعه‌ی Star Trek یعنی «پیشتازان فضا: فراتر» (Star Trek Beyond) به کارگردانی جاستین لین، منتشر شد. در این راستا سایمون پِگ، یکی از بازیگران نقش اصلی این فیلم در توییتی که روز قبل از مراسم در حساب کاربری خودش منتشر کرده بود این چنین نوشته است:

خونسرد باشید! تنها یک روز دیگر تا انتشار دومین تریلر از فیلم Star Trek Beyond زمان باقی مانده است.

پیش از این که اولین تریلر این فیلم منتشر شد، سایمون پگ انتقادی ظاهر شد و گفت که کاملا رفتار طرفداران برای ناراحت شدن از نحوه‌ی به تصویر کشیده شدن فیلم در این تریلر را درک می‌کند. وی به دوست‌داران قول داد که فیلم مملو است از صحنه‌های اکشن و مهیج و اینکه تریلر به درستی این موارد را پوشش نداده و باعث انتقال حس غلطی نسبت به فیلم شده است. تریلر دوم که می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید تمامی موارد ذکر شده را اصلاح و دید جدیدی از فیلم را ارائه می‌دهد. از جمله‌ی بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند می‌توان به کریس پاین و زَکری کوئینتو اشاره کرد.

  | 

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده