نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۹

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Ghostbusters منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز، تریلر جدیدی از فیلم کمدی شکارچیان شبح (Ghostbusters) را منتشر کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بخش بریتانیایی کمپانی سونی پیکچرز با انتشار توییتی در حساب رسمی خود، تریلر جدیدی از بازسازی فیلم کمدی ماوراء الطبیعه شکارچیان شبح منتشر کرد که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

کارگردانی فیلم شکارچیان شبح بر عهده پل فیگ است که سابقه کارگردانی فیلم Bridesmaids در کارنامه دارد.  ملیسا مک‌کارتی، لزلی جونز، کِیت مک‌کینون،  کریستِن ویگ و کریس هِمسوُرث بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند. تعدادی از بازیگران فیلم اصلی که در سال ۱۹۸۴ اکران شد از جمله  بیل ماری، دَن آیکورد،  اِرنی هادسون و سیگورنی ویور در بخش‌های از این فیلم حضور خواهند داشت.

فیگ در مصاحبه اخیرش با مجله Famous Monsters of Filmland، در مورد واکنش‌ها به تریلر قبلی و از سختی قراردادن وزن و آهنگ فیلم درآن تریلر بحث می‌کند.  او می‌گوید:

شما وقتی یک سیب را برای اولین بار گاز می‌زنید مثل تماشای یک تریلر است. هرکس میلیون‌ها ایده دارد که فیلم به چه سمتی برود. من فکر می‌کنم برخی از مردم تصور می‌کردند که قرار بود ما فیلمنامه اصلی را گرفته و کمی آن را تغییر دهیم، به طوری که ملیسا در نقش ونکمن، کیت در نقش ری استانز و به همین صورت بازی کنند. خب، نه، ما هرگز این کار را انجام نمی‌دهیم. هیچکس نمی‌داند شما چه کاری را انجام می‌دهید، پس بنابراین می‌تواند هر چیزی باشد.

او اعتراف می‌کند:

ساختن تریلر برای فیلم‌های من واقعا سخت است، زیرا تمام کمدی‌های من از موقعیت‌ها برمی‌آیند. من کسی نیستم که مدام شوخی و مزاح کنم. ویژگی شوخ‌طبعی را دارم اما شما باید کاراکترها را بشناسید، شما باید زمانی را با آن‌ها بگذرانید تا با شخصیتشان آشنا شوید.

مردم همیشه واکنش‌های خودشان را دارند و این هم جنبه‌ی لذت‌بخش اینترنت است هم جنبه‌ی ترسناک آن.

فیلم‌ Ghostbusters، در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۱۶ (۲۵ تیر ۱۳۹۵) به روی پرده سینماها خواهد رفت.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده