نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳

تماشا کنید: صحبت های شهاب حسینی هنگام دریافت جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن

شب گذشته در اتفاقی بی‌سابقه، شهاب حسینی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد شصت و نهمین جشنواره‌ی کن را به دلیل حضور در فیلم فروشنده اصغر فرهادی به دست آورد و به عنوان تنها بازیگر ایرانی که چنین جایزه‌ای می‌گیرد لقب گرفت. با زومجی و صحبت‌های او هنگام دریافت نخل طلا همراه باشید.

حوالی نیمه‌شب دوم خرداد، اتفاق بزرگی در سینمای ایران رخ داد و فیلم فروشنده اصغر فرهادی موفق شد دو جایزه در جشنواره‌ی کن (Cannes 2016) از آن خود کند. فروشنده (The Salesman) تنها فیلمی بود که در مراسم دیشب بیش از یک جایزه برد و باعث افتخار بزرگی برای سینمای ایران و همه‌ی ما شد. شهاب حسینی که در دیگر فیلم‌های فرهادی هم خوش درخشیده بود و بازی‌های به‌یادماندنی از خود به جا گذاشته بود، این بار نتیجه‌ی زحمات خود را گرفت و در یکی از معتبرترین جشنواره‌ی های سینمایی دنیا، جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد را به دست آورد.

شهاب حسینی در سخنرانی کوتاه خود از خانواده، دست‌اندکاران فیلم از جمله اصغر فرهادی و ترانه علیدوستی و همه‌ی مردم ایران تشکر کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی صحبت‌های او را روی سن مراسم اهدای جوایز مشاهده کنید:

|

فیلم فروشنده از طرف منتقدین هم با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و تماشاگرانی که فیلم را در کن دیدند، بعد از اتمام فیلم ایستادند و اثر جدید فرهادی را تشویق کردند. فروشنده به احتمال زیاد تابستان امسال در ایران اکران خواهد شد.

[alert variation="alert-info"]برای اطلاع از اخبار روز دنیای سینما و بازی‌های ویدیویی، کانال زومجی در تلگرام را دنبال کنید[/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده