نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

استیون اسپیلبرگ بازیگر نقش هان سولوی جوان را پیشنهاد کرده بود

چندی پیش بازیگر نقش «هان سولوی جوان» در فیلم آینده سری «جنگ ستارگان» مشخص شد. حال اعلام شده که استیون اسپیلبرگ، کارگردان مطرح هالیوود الدن ارنریک را به سازندگان این فیلم توصیه کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فیلم سینمایی جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) سال گذشته همه را شگفت‌زده کرد و بار دیگر هواداران را به کهکشانی در دور دست‌ها برد. این فیلم بیشتر از ۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است. از زمانی که این فیلم اکران شده، صحبت‌های زیادی درباره داستان‌ها، شخصیت‌ها و اتفاقات پشت صحنه مطرح شده است. رایان جانسون فیلم جنگ ستارگان: قسمت هشتم (Star Wars: Episode VIII) و گرت ادواردز فیلم یاغی: داستانی درباره جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) را که در کریسمس امسال اکران می‌شود کارگردانی خواهند کرد. با این حال، یکی از فیلم‌های مجموعه جنگ ستارگان که قرار است منتشر شود و هواداران را بسیار نگران و هیجان‌زده کرده، فیلم بدون عنوانی درباره جوانی‌های هان سولو است. وقتی که الدن ارنریک بطور رسمی برای ایفای نقش جوانی‌های هان سولو انتخاب شد، شاهد واکنش‌های مختلفی بودیم و همه درباره این جوان ۲۶ ساله که قرار است مشهور شود صحبت می‌کردند.

براساس گزارش هالیوود ریپورتر، استیون اسپیلبرگ و فرانسیس فورد کاپولا، اساتید فیلم‌سازی، هر دو ارنریک را به تهیه کننده فیلم و کتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، توصیه کردند. اسپیلبرگ در ابتدا ارنریک را در یک ویدئو در سن ۱۴ سالگی کشف کرد. دو فیلم ابتدایی ارنریک نیز تترو (Tetro) و تویکست (Twixt) به کارگردانی کاپولا در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ بودند. منابع مختلف می‌گویند با وجود اینکه دیزنی و لوکاس فیلم در این باره چیزی نگفته‌اند، اسپیلبرگ و کاپولا هر دو به کندی، دوست نزدیکشان، ارنریک را برای این نقش پیشنهاد داده‌اند.

به نظر می‌رسد ارنریک در صنعت فیلم‌سازی حامیان قدرتمندی دارد. البته موفقیت او در تست بازیگری‌اش به خاطر مهارت‌های وی و مناسب بودنش برای نقش هان سولو بوده، اما توصیه‌های مثبت نیز در انتخابش بی‌تاثیر نبوده‌اند. ارنریک در ابتدای سال در فیلم درود بر سزار (Hail Caesar!) ساخته برادران کوئن حضور داشته و در کنار آن نقش کوچکی را در یاسمن آبی (Blue Jasmine) ساخته وودی الن ایفا کرده است. کارهای قبلی ارنریک در مقایسه با نقشی که حالا در سری جنگ ستارگان دارد، چندان شناخته شده نبودند. فقط ببینید دیزی ریدلی و جان بویگا با بازی در جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد به چه شهرتی رسیده‌اند. مجموعه‌های بسیار کمی در سینما وجود دارند که می‌توانند یک بازیگر را یک شبه تا این حد مطرح کنند.

برای هرکسی که هوادار سری جنگ ستارگان باشد، ساخت فیلمی براساس دوران جوانی هان سولو دلسردکننده و در عین حال هیجان‌انگیز خواهد بود. به خصوص با کارگردانی فیل لرد و کریستوفر میلر که قبلا نیز تماشاگران را با فیلم‌های کمدی اکشن خیابان جامپ ۲۱ (۲۱ Jump Street) و خیابان جامپ ۲۲ (۲۲ Jump Street) و انیمیشن نامزد اسکار فیلم لگویی (The Lego Movie) شگفت‌زده کرده‌اند.

جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد در حال حاضر با کیفیت بلوری در دسترس است و یاغی: داستانی درباره جنگ ستارگان نیز در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر ۱۳۹۵) اکران خواهد شد و پس از آن جنگ ستارگان: قسمت هشتم در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده خواهد رفت. فیلم هان سولو در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷)، جنگ ستارگان: قسمت نهم سال ۲۰۱۹ و سومین فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان نیز در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده