نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Beauty and the Beast منتشر شد

کمپانی والت دیزنی پس از موفقیت فیلم آلیس در سرزمین عجایب تصمیم گرفت فیلم‌های بیشتری از انیمیشن‌های گذشته خود بسازد، حال نوبت به ساخت فیلمی براساس انیمیشن محبوب دیو و دلبر (Beauty and the Beast) رسیده و دیزنی اخیرا اولین تیزر تریلر این فیلم را منتشر کرده است.

دیزنی اولین تریلر فیلم Beauty and the Beast، با بازی اما واتسون و دن استیونز را منتشر کرد.  شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

اولین تریلر این فیلم که مدت زمان آن کمتر از دو دقیقه است، اطلاعات زیادی را از فیلم فاش نمی‌کند، اما حال و هوای فیلم را به خوبی نشان می‌دهد. طرفداران قدیمی انیمیشن اصلی که در سال ۱۹۹۱ اکران شد، با دیدن عظمت و شکوه عمارت فیلم خشنود خواهند شد. Beauty and the Beast اولین انیمیشن دیزنی است که برای بهترین فیلم سال نامزد اسکار شده بود.

در این فیلمی دختری به نام بل، با بازی اما واتسون، وارد اقامتگاه عجیب و غریبی می‌شود که توسط یک جانور مخوف اشغال شده است. این دو نفر زمان زیادی را با هم صرف می کنند (با کمک برخی از اشیای خانگی که جان دارند) و در نهایت عاشق یکدیگر می‌شوند.

دیگر ستاره این فیلم دن استیونز است که در نقش دیو بازی می‌کند،  اما تامسون، ایان مک‌کلن، ایوان مک گرگور، کوین کلاین و گوگو امبتا-را دیگر بازیگران این فیلم هستند که در آن نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم  Beauty and the Beast به کارگردانی  بیل کاندن در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده