نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶

تاریخ انتشار بازی Syberia 3‌ اعلام شد

امروز شرکت مایکرویدز با انتشار تریلری از بازی ماجراجویانه Syberia 3، تاریخ انتشار رسمی بازی را برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی اعلام کرد. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

سری بازی‌های Syberia یکی از بازی‌های تأثیرگذار در سبک ماجراجویی است که نسخه اول آن در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. بازی Syberia 3 سومین نسخه از این سری است که استودیو مایکرویدز در حال توسعه این بازی است. براساس اعلام این استودیو بازی Syberia 3 در روز ۱۱ آذر سال ۱۳۹۵ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی و با پشتیبانی از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، هلندی، چینی ساده شده، چینی سنتی، کره‌ای، لهستانی و روسی منتشر خواهد شد.

مایکرویدز در معرفی بازی گفته است:

در شروع بازی Syberia 3، کیت واکر بدون جهت به سوی یک هنر و صنعت شناور می‌رود. خوشبختانه کاروان مردم یوکول، قبیله‌ای که کیت واکر در بازی Syberia 2 با آنها روبرو شد، پیش از اینکه کیت جان خود را از دست بدهد او را پیدا می‌کنند. کیت واکر تصمیم می‌گیرد که به قبیله یوکول برای پیدا کردن محل تکثیر حیوان شترمرغ برفی کمک کند. سفر او از صحنه‌ای شروع می‌شود که کیت به صندلی بسته شده است و در حال سحر شدن توسط یک جادوگر است، کیت در این صحنه خطرناک‌ترین و شگفت‌انگیزترین اتفاق را تجربه می‌کند، او همیشه تعقیب دشمنان خود در این سفر را در پشت سر خود حس می‌کند...

بازی Syberia 3 با صحنه‌های سینمایی، شخصیت‌های فراموش نشدنی و خط داستانی مهیج از نظر تکنیکی پیشرفته‌ترین و چشم‌نوازترین ظاهر را در بین سری بازی‌های Syberia دارد. بازی بسیار غنی است و موسیقی بازی توسط اینان زور، برنده چند جایزه معتبر جهانی و آهنگساز Fallout 4، ساخته خواهد شد.  برای اولین بار بازی Syberia 3 به صورت کاملا سه بعدی ساخته شده است و این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک در حال توسعه است. بازی Syberia 3 این امکان را به بازیکنان می‌دهد که آزادانه در محیط زیبای بازی کندوکاو و پازل‌های مرموز را حل کنند و راز‌های جدیدی را تجربه کنند که در نسخه‌های گذشته ندیده‌اند.

اگر شما نتوانسته‌اید دو نسخه اول بازی را تجربه کنید، می‌توانید بازی‌های Syberia و Syberia II را در شبکه استیم به صورت جدا یا باندل خریداری کنید، همچنین دارندگان کنسول پلی‌استیشن 3 می‌توانند بازی Syberia Collection را از فروشگاه پلی‌استیشن  خریداری کنند.

بازی Syberia 3‌ توسط بینوت سوکال طراحی و درحال ساخت است. شما می‌توانید صحبت‌های سوکال و دیگر عوامل سازنده بازی Syberia 3 به همراه چند صحنه از بازی را در زیر تماشا کنید:

|

منبع: Gematsu


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده