نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۸

بازی‌ های رایگان ماه ژوئن سرویس ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

پس از اینکه دیروز شایعه‌ای مبنی لیست بازی‌های رایگان ماه ژوئن (۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر) سرویس ایکس‌ باکس لایو گلد منتشر شد، امروز شاهد ارائه لیست رسمی بازی‌ها از جانب مایکروسافت هستیم که شامل بازی‌های بزرگ و کوچکی می‌شود. با زومجی همراه باشید.

دیروز شایعه‌ای منتشر شده که قرار است در ماه ژوئن، بازی‌هایی مثل Ryse: Son of Rome و Red Dead Redemption به صورت رایگان برای کاربران سرویس ایکس‌باکس لایو گلد عرضه شوند. ولی امروز مایکروسافت لیست رسمی این بازی‌ها را اعلام کرد که خبری از آثار مذکور در بین آن‌ها نیست. البته این به معنی بد بودن لیست بازی‌های رایگان این ماه نیست و شاهد بازی‌های بسیار جذابی هستیم. بر این اساس، بازی Goat Simulator در تمام طول ماه ژوئن به صورت رایگان در اختیار دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان خواهد بود و بازی The Crew کمپانی یوبیسافت هم از تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) تا ۱۵ جولای (۲۵ تیر) برای این کنسول رایگان است.

همچنین دارندگان کنسول ایکس‌باکس 360 از تاریخ ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) تا ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) به بازی Super Meat Boy و از تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) تا ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر) هم به بازی XCOM: Enemy Unkonown دسترسی خواهند داشت. البته هر دو بازی این کنسول از طریق قابلیت Backward Compatibility بر روی ایکس‌باکس وان هم قابل بازی هستند.

جالب است بدانید که این ماه، سومین سالگرد ایجاد سرویس Xbox Live Games with Gold مایکروسافت است.

منبع: EuroGamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده