نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

تی جی میلر برای حضور در فیلم ددپول 2 اعلام آمادگی کرد

اگرچه رایان رینولدز قرار است برای ددپول 2 (Deadpool 2) در نقش وید ویلسون بازگردد، اما تکلیف دوست حراف و بانمکش چه می‌شود؟ در حالی که هنوز اطلاعات زیادی درباره دنباله فیلم در دست نیست، تی جی میلر گفته آماده بازگشت در نقش ویزل است.

تی جی میلر که در فیلم ددپول (Deadpool) نقش ویزل را بازی کرده است، در مصاحبه اخیر خود با CinemaBlend گفته:

فیلم‌های ددپول تا مدتی حضور خواهند داشت، فکر می‌کنم احتمالا سه دنباله دیگر در کنار یک اسپین آف ویزل برای ددپول ساخته خواهد شد. من دوست دارم در فیلم‌های دیگر دنیای مردان ایکس نیز حضور افتخاری داشته باشم، پس ددپول فعلا جایی نخواهد رفت.

تشخیص اینکه میلر در رابطه با این موضوع جدی بوده و یا شوخی می‌کرده سخت است اما وقتی درباره اسپین آف برای ویزل حرف می‌زد، مقداری مکث کرد. وی گفت:

من درباره اسپین آف ویزل هیجان زده هستم، زیرا او برای خود یک لباس درست می‌کند. لباس عالی‌ای نیست اما یک فیلم ابرقهرمانی در کازینوهای لاس وگاس خواهد بود. منظورم این است که همه چیزش برای من عالی است... چیزی مثل لباس مرد آهنی بدون قابلیت پرواز کردن، اما می‌تواند چند متر پرش کند.

همانطور که CinemaBlend و میلر نیز قبلا گفتند، در کمیک‌ها ویزل با لباسی مشابه مرد آهنی به ابرقهرمانی به نام خانه تبدیل می‌شود. تیم میلر کارگردان و رت ریز و پاول ورنیک فیلمنامه‌نویس قرار است در ددپول 2 نیز حضور داشته باشند. در انتهای فیلم ددپول اعلام شد قرار است شخصیت کیبل هم به این فیلم اضافه شود. بازیگرانی مثل دولف لاندگرن و استیون لنگ نیز تمایل خود برای حضور در نقش کیبل را اعلام کردند.

میلر در ادامه مصاحبه‌اش درباره ایده‌هایی برای قسمت دوم گفت:

همیشه از آن‌ها می‌خواهم تعدادی اسلحه به ویزل بدهند، اگر نخواهند این کار را بکنند، من با این قضیه مشکلی ندارم. به نظرم کمدی فیزیکی درون صحنه‌های اکشن شگفت‌انگیز است. مثل فیلم خیابان جامپ 21 (21 Jump Street) که کارش در این زمینه فوق العاده بوده است. این همان چیزی است که از ددپول 2 انتظار دارم.

هنوز تاریخ دقیق اکران ددپول 2 اعلام نشده اما انتظار می‌رود به زودی مشخص شود.

منبع: EW


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده