نویسنده: پدرام بهادری
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۲

معرفی بازی موبایل جدول مدرن؛ خلاقیت در حل جدول

  جدول مدرن، ساخته آروند استودیو، یک بازی موبایل ایرانی است که با به کارگیری خلاقیت و ترکیب آن با ایده‌ای قدیمی موفق شده افراد زیادی را به خود جذب کند. در ادامه همراه با زومجی باشید تا به معرفی این بازی بپردازیم.

آخرین باری را که خود یا یکی از آشناهایتان روزنامه‌ای به دست گرفتید و با دقت مشغول حل جدول آن شدید، به یاد می‌آورید؟ حقیقت آن است که با پیشرفت تکنولوژی و ظهور وسایل و ابزار‌های جدید، گاهی اوقات بعضی از سرگرمی‌های سنتی به ندرت از صفحه روزگار محو شده و یا جایگزینی مدرن‌تر پیدا می‌کنند. آروند استودیو، یکی از شرکت‌های خلاق ایرانی، تصمیم گرفته است تا با اضافه کردن المان‌هایی جدید و متناسب با سلیقه امروزی، شور و شوق حل کردن جدول‌های کلمات را بار دیگر زنده کند.

منو جدول مدرن

سازندگان جدول مدرن گویا به خوبی می‌دانستند که برای جذب مخاطبین نسل جدید، باید چگونه گیم‌پلی بازی را طراحی می‌کردند. به محض ورود به بازی با لیست نسبتاً بلندی مواجه می‌شوید که از بخش‌هایی با موضوعات مختلف تشکیل شده است. هر کدام از این بخش‌ها شامل تعدادی مرحله یا جدول هستند که با کامل کردن هر کدام از آن‌ها، ستاره‌ای دریافت می‌کنید. در ابتدای بازی تنها یک بخش آزاد است و برای باز کردن بخش‌های دیگر باید به اندازه‌ی خواسته شده، ستاره جمع‌آوری کنید. موضوعات طراحی شده از تنوع بسیار خوبی برخوردار بوده و تقریباً هر طیف سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. سازندگان بازی در نحوه پاسخگویی به سوالات نیز دست به بداعت زده‌اند. بر خلاف تصور همیشگی از جدول کلمات و حتی بازی‌های مشابه، برای پاسخ به هر سوال باید از بلوک‌های دو یا سه حرفی استفاده کنید. به زبان ساده‌تر، باید با قرار دادن چندین مجموعه از حروف به هم چسبیده، کلمه مورد نظر را بسازید. اگر جواب سوالی را نمی‌دانستید، می‌توانید راهنمایی بگیرید که با هر بار استفاده از آن، مقداری از سکه شما کاسته خواهد شد. در صورتی نیز که سکه‌های شما به اتمام رسید، برای دریاف سکه بیشتر قادر هستید از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی استفاده کنید.

بازی جدول مدرن

طراحی منوهای بازی نیز به خوبی صورت گرفته است. انیمیشن‌های بازی روان بوده و جابه‌جایی از بخشی به بخش دیگر به سهولت انجام می‌پذیرد. اطلاعات مهم بازی هر کدام جایگاه مناسبی دارند که کار مخاطب را آسان‌تر می‌سازند، هر چند، خلا وجود بخشی برای تنظیمات بازی به شدت حس می‌شود.

موسیقی بازی فاکتور دیگری است که در معرفی این بازی باید به آن بپردازیم. موسیقی در نظر گرفته شده برای جدول مدرن کاملاً متناسب با جو بازی بازی است اما پس از گذشت مدتی ریتم آن یکنواخت و تکراری می‌شود.

جدول مدرن اثری جدید در دنیای بازی‌های موبایل برای اندروید به شمار می‌رود که می‌تواند خاطرات گذشته حل جدول کلمات را بار دیگر زنده و مخاطبین خود را تا مدت‌ها سرگرم کند.

دانلود از کافه بازار


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده