نویسنده: نیما فرشین
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۴

تاریخ عرضه قسمت سوم Hitman مشخص شد؛ به مراکش خوش آمدید

امروز IO Interactive  از تاریخ عرضه قسمت سوم Hitman پرده برداشت. به گفته توسعه‌دهندگان، قسمت سوم بازی در مراکش روایت خواهد شد و قرار است این اثر در تاریخ ۱۱ خردادماه برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه شود.

تراویس باربر (Travis Barbour) مدیر بخش روابط عمومی آی او اینتراکتیو در مطلبی که از سوی PlayStation Blog به انتشار درآمد چنین گفت:

ما می‌دانیم که قسمت مراکش باید خارق‌العاده باشد. از این رو، تیم ما برای طراحی بی‌نظیر محیط مراکش باید کار بسیار بزرگی به منظورساخت محیطی پرتکاپو و سرزنده انجام دهد.

Hitman - marakesh 2

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود:

مراکش با کوچه‌ و خیابان‌هایی تو در تو، بازارهایی با معماری عربی و قهوه‌خانه‌هایی که در آن صدای قلیان به گوش می‌رسد، شناخته می‌شود. تمامی نکات ذکر شده مواردی است که ما به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته‌ایم تا گیمرها بتوانند با عبور از این مناطق از بافت زیبای این شهر تاریخی لذت ببرند.

در قسمت مراکش باید دو هدف دیگر مامور ۴۷ را طی انجام مرحله «Gilded Age» به قتل برسانید. یکی از این دو هدف، کلاوس استراندبرگ (Claus Strandberg)، صرافی خصوصی است که در بنای کنسولگری سوئد پنهان شده است. ژنرال رضا زیدان (Reza Zaydan) نیز نقش هدف دوم شما را در بازی ایفا می‌کند که باید او را در مقابل تمامی نیروهای ویژه‌ تحت فرمانش به قتل برسانید.

Hitman - marakesh 1

به گفته باربر، هر دو هدف شما در بازی، چالش‌های خاصی را با خود به همراه می‌آورند و به پایان رساندن هر کدام از این مراحل می‌تواند ساعات بسیار لذت‌بخشی را برای گیمرها به ارمغان آورد. مراکش، قسمت سوم Hitman با قیمتی ۱۰ دلاری عرضه می‌شود و اگر بسته کامل ۶۰ دلاری بازی را خریداری کرده‌ باشید می‌توانید در تاریخ ۱۱ خرداد ماه از تجربه قدم گذاشتن در خیابان‌های مراکش لذت ببرید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده