نویسنده: نیما فرشین
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۶

معرفی بازی موبایل Jump؛ توپ جهنده

Jump یک بازی موبایل پلتفرمر توسعه‌یافته توسط استودیو کچاپ (Ketchapp) است که در کنار گرافیک ساده خود از گیم‌پلی جذاب و درگیرکننده‌ای بهره می‌برد. با ما در زومجی همراه باشید تا به معرفی این بازی آیفون و اندروید جذاب بپردازیم.

گاهی اوقات پیش می‌آید که ساعت‌ها خود را مشغول آثاری می‌کنیم که جز سرگرم‌کننده بودن از هیچ ویژگی دیگری برخوردار نیستند. این دسته از بازی‌ها ممکن است با داشتن گرافیک پیکسلی آنقدر گیم‌پلی جذابی را ارائه کنند که هنگام بازی کردن‌شان نتوانیم گذر زمان را احساس کنیم. استودیو کچاپ نیز توانسته چنین تجربه‌ای را با توسعه Jump خلق کند تا کاربران بدون در نظر گرفتن گرافیک ساده بازی بتوانند از آن لذت ببرند.

Jump 1

Jump از آن دسته بازی‌هایی است که بدون هیچ جلوه گرافیکی خاصی توانسته طرفداران زیادی را با استفاده از طراحی مراحل خاص و جذاب برای خود دست و پا کند. در Jump سه کلید برای کنترل یک توپ در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ دو کلید برای کنترل به چپ و راست و یک کلید برای پرش از روی موانع و تله‌ها. مکانیزم گیم‌پلی بازی بسیار ساده است. شما کنترل یک توپ را در اختیار دارید که باید با گذر از موانع و تله‌هایی مانند سکوهای غیب‌شونده و اره‌های مرگ‌بار، به سه ستاره که در گوشه و کنار محیط بازی قرار گرفته اند، دست پیدا کنید. بازی دارای ۵ دنیا و ۶۰ مرحله متفاوت است که می‌توانید هر یک از آن‌ها را به دلخواه انتخاب کنید. اما گذر از یک دنیا به دنیای دیگر تنها با بدست آوردن تعداد خاصی از ستاره‌ها توسط شما میسر می‌شود.

Jump از آن دسته از بازی‌هایی است که تنها با استفاده ازعنصر خلاقیت توانسته به یک بازی کامل و جذاب تبدیل شود. این بازی پلتفرمر ساده که به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده، می‌تواند گزینه مناسبی برای سرگرم شدن باشد.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده