نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۳

بازی موبایل Skylanders Battlecast منتشر شد

کمپانی اکتیویژن بازی کارتی Skylanders Battlecast را به‌طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر کرده است. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

تابستان گذشته بود که کمپانی اکتیویژن بازی جدیدی از مجموعه‌ی Skylanders را رونمایی کرد. این اثر که Skylanders Battlecast نام داشت، یک بازی کارتی برای گوشی‌های موبایل بود که معرفی شدن‌اش نشان می‌داد موفقیت‌های Hearthstone و آثار مشابه‌اش از چشمان Activision دور نمانده است. اکنون این بازی به‌طور رسمی منتشر شده است.

در Skylanders Battlecast بازیکنان با استفاده از کارت‌هایی که بر پایه‌ی شخصیت‌های Skylanders طراحی شده‌اند، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در این میان، بعضی بخش‌های بازی شباهت‌های فراوانی به المان‌های Hearthstone بلیزارد دارد؛ اما از سوی دیگر، ساز و کار مبارزات آن نسبت به ساخته‌ی بلیزارد متفاوت است. در Skylanders Battlecast بازیکنان به‌جای آنکه با کارت‌ها قهرمان طرف مقابل را از پا دربیاورند، باید گروهی شامل سه قهرمان تشکیل دهند و پس از انتخاب کارت‌هایی متناسب با قابلیت‌های آن‌ها، وارد نبرد با تیم مقابل شوند.

بازی موبایل Skylanders Battlecast

بازیکنان Skylanders Battlecast در آغاز بازی به یک دسته کارت (Deck) ساده و سه قهرمان مختلف دسترسی خواهند داشت و می‌توانند با به نتیجه رساندن ۶۴ ماموریت مختلف آن، بدون پرداخت درون برنامه‌ای، مقادیری از پول رایج بازی را به دست بیاورند. بازی همانند Hearthstone چالش‌های روزانه هم دارد که انجام دادن آن‌ها جوایز ویژه‌ی خودش را به‌همراه خواهد داشت. همچنین سازندگان Skylanders Battlecast امکانی را در آن گنجانده‌اند تا بازیکنان بتوانند با خریداری کارت‌های فیزیکی این بازی از خرده‌فروشی‌ها و سپس اسکن کردن این کارت‌ها، آن‌ها را به مجموعه‌ی کارت‌های‌شان در بازی اضافه کنند.

بازی هم‌اکنون به‌شکل رایگان (Free to Play) برای اندروید و iOS قابل دریافت است.

منابع: Polygon / TouchArcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده